RetailEdge

Por High Meadow Business Solutions

¿Quién usa RetailEdge?

Pequeños y medianos comercios minoristas y empresas que tienen necesidades de punto de venta y gestión de inventario.

¿Qué es RetailEdge?

Software de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) asequible y potente; software integrado de punto de venta y gestión de inventario para negocios minoristas. Funciona para empresas de una o varias ubicaciones. Boutiques de moda masculina y femenina, tiendas de regalos, comercios minoristas especializados y otros negocios con necesidades diversas de inventario.

Información sobre RetailEdge

High Meadow Business Solutions

http://www.retailedge.com

Fundada en 1989

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
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Resumen de precios de RetailEdge

RetailEdge dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de RetailEdge está disponible a partir de USD 495.00/una vez.


Precio inicial

USD 495.00/una vez

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de RetailEdge

  • CRM
  • Comercio electrónico
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de mercancías
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Marketing por correo electrónico
  • Pedido por correo
  • Programa de fidelización
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de gestión para el comercio minorista

  • Asistencia del programa de fidelización
  • Comercio electrónico
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de precios
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Lectura de códigos de barras
  • Pantalla táctil
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de ventas

Lista completa de Software de punto de venta para minoristas

  • Firma electrónica
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Integración de comercio electrónico
  • Lectura de códigos de barras
  • Perfil de cuenta de cliente
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS) al por menor
  • Punto de venta para restaurantes
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para Punto de venta

Alternativas a RetailEdge

Más alternativas a RetailEdge

Reseñas de RetailEdge

Mostrando 5 de 114 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.9/5
Eric M.
General Manager
Comercio minorista
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/02/2017

"We have been using RE since 2007 and have been very happy overall."

Comentarios: It's an effective way for us to manage our inventory and reports with out a high cost. I do wish there were a userface update to be more "modern" and the ability to look up customers who haven't been here since, say, 2015. More in depth reporting can be beneficial as well.

Puntos a favor: The affordability is nice, compared to others that I've shopped around for. We purchased our setup in 2007 and we have since added to it, and have a total of three key FOB's (2 machines, 1 backup) for our business. I can operate the system in my sleep because I'm familiar w/ it, which makes it very hard to consider changing to another system. After digging into the features I was looking for, I found that with a modest purchase, RE can do everything that I want and need it to do.

Contras: I have asked for some features over the years that seem simple and would be useful for the wide variety of customers as well. However, I think my biggest dislike is the inability to get a beep when a negative item is scanned and we're not looking at the screen. Example: We sell canned cat foods, and often times, we sell 24-72 of them at a time. Most of these cans have to be scanned at least once. Errors happen, and if our inventory is off or the items have arrived before being put in, there will be a negative. If you aren't looking at the screen, you'll simply not see the "are you sure" notification, which another scan of a can hits "ok" We have trained ourself for the most part, but it would still be nice to have an alert.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/02/2017
Sara T.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/14/2019

"Feature Rich, Robust & Easy to Use Store Management Software"

Comentarios: In investigating RE, I emailed the company many, many times. I always got a prompt, complete reply that covered all of my concerns. They were patient and helped me transfer data twice, as the new computer crashed and had to be repaired, then the software reinstalled. In refining the program for my vitamin shop, they have been helpful every step of the way, often offering solutions from their own experience using RE.

Puntos a favor: -soft learning curve
-excellent reports
-feature rich
-extreme value for the price
- wicked awesome support
-easy to update inventory

Contras: - minor tweaks that may well be built in later- just getting used to another system, nothing really against RE

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/14/2019
Donna S.
CIO
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07/30/2020

"Reliable, full featured and affordable POS"

Comentarios: I can perform all of my inventory management processes and sales from anywhere. Even when I travel to Trade shows across the country, I am never impacted by internet issues.

Puntos a favor: This is a full featured POS and inventory management application that can run with or without an internet connection. All of this at a very reasonable initial investment price.

Contras: It does not integrated with my website database, Magento.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07/30/2020
Melissa D.
General Manager
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/02/2017

"Mostly good, with a few major frustrations."

Comentarios: Ease of checking out customers and keeping track of inventory.

Puntos a favor: Pretty simple and explanatory interface. Not difficult to teach new hires how to use. Tech support is usually pretty speedy and efficient.

Contras: Every time there's an update with the software or with Windows 10, we have to call tech support because something becomes incompatible or switched off. Also unhappy that we started out being able to use our POS as a touch screen, and when Windows 10 became the operating system, it was no longer able to operate as touch screen, tacking on time to our checkout speed. Some of the report functions are a bit tedious to use. Many customers unhappy that we can't tell them how far along in the loyalty program they are without us doing some major research; wish it was just automatically tracked in their account.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/02/2017
Melissa C.
Owner
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/15/2019

"Great system especially if you're internet is not stable"

Comentarios: It works well with our current system.

Puntos a favor: We chose this software because we didn't have to pay a monthly fee (except for support). We liked that the inventory and reports are all included.

Contras: The software was a little confusing in the beginning. It's expensive to get new workstations but it pays for itself eventually when you use it for a longer amount of time.

Respuesta de proveedores

por High Meadow Business Solutions el 11/01/2019

Hi Melissa, great feedback! We aim to keep your cost of ownership low with reasonable prices and little to no monthly fees so more money stays in your pocket. :) Thanks again! -Kayla

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/15/2019