¿Quién usa Solve?

Ofrece excepcionales aplicaciones móviles a empresas que necesitan administrar el flujo de trabajo de campo dentro de un contexto de cliente o proyecto. Con las tendencias en los sectores de climatización, equipos industriales, tecnología inteligente, administración de propiedades.

¿Qué es Solve?

Actualización web importante en 2019 | Un CRM de gestión de servicios, reconocido por la gestión de servicios, la programación y las ventas. Ofrece excepcionales aplicaciones de iOS y Android a empresas que necesitan administrar el flujo de trabajo de campo dentro de un contexto de cliente o proyecto. Incluye una robusta plataforma de escritorio y sorprendentes integraciones de formularios con Google, QuickBooks, Xero y online.

Solve también se utiliza para extraer datos de equipos en tiempo real sobre los registros de clientes y el flujo de trabajo de distribución. Ponte en contacto.

Reconocido por brindar una asistencia excepcional a miles de clientes.

Información sobre Solve

Norada

https://www.solve.app/

Fundada en 2000

Resumen de precios de Solve

Solve no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Solve está disponible a partir de USD 25.00/mes.

Vídeo de Solve
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Precio inicial

USD 25.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Solve

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en vivo
  • Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de redes sociales
  • Presupuestos y ofertas
  • Previsión
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM para pequeñas empresas

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de climatización

  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • Contactos compartidos
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Importar/exportar contactos
  • Segmentación
  • Seguimiento de interacciones

Lista completa de Software de gestión de contactos

  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de gestión de los Servicios de Campo

Alternativas a Solve

Más alternativas a Solve

Reseñas de Solve

Mostrando 5 de 140 reseñas

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.7/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Carl B.
Director
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/01/2018

"Comprehensive, versatile CRM and project management tool with outstanding customer support"

Comentarios: The main benefits are:
1. The ability to offer great customer relationship - the information on the project and the customer is easily available to the team.
2. The ability to track all potential clients in a meaningful way, organising follow-ups at any point in the future.
3. Easily pick-up projects and clients from other members of the team should they be absent.

Puntos a favor: Works superbly with other cloud platforms. VERY flexible. Two versions to choose - Solve CRM and Solve Client Manager.
Lots of great features - Google sheets report integration (slice, dice, geo-reference, and pivot the data anyway you want), click to call, easy to navigate activity window, flexible workflows and follow-ups, individualised task lists and on and on.
We've implemented Solve360 in three companies and recommended it to dozens of others and never been disappointed.
Of course we always consider other products on the market. Many of them promise to deliver great things, but when you get into the detail, they lack key features that are essential, or are prohibitively expensive.

Contras: Really difficult to find cons with the software. Being really picky, perhaps some lesser used functions are not immediately obvious, but there are plenty of guides and the customer support is outstanding. The inclusion of a Gantt chart function would be great for project work, but there are work arounds for this.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/01/2018
Dorea S.
Director of Health Relations
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 02/26/2020

"Wonderful tool for any business with contacts"

Comentarios: Overall, employees can now keep track of conversations with customers, track orders, shipping, reminders via queues, calendars and/or tasks, draft emails for send at future dates, create email templates for ease of tasks that are customizable and stay more organized.

Puntos a favor: I have used Solve for over 4 years, and introduced it to my latest start-up business project. I vetted several CRM's before going with Solve and have been very happy with this decision. At first glance I was intimidated by how to begin and organize, but with guidance from their team with one on one training and reading their guides, I have been very pleased with the results. I use the desktop version which I like better than the app for the phone, but I still appreciate the app when on the road to make notes and reminders. I can easily make templates for emails and reminder tasks/queues/calendar dates. It has been a wonderful CRM to work with. I recommend it to anyone that needs to keep track of contacts and their interactions.

Contras: It would be nice if the mobile app could link with the desktop templates I have created to insert those on the fly. I think I was given a tutorial of how to do this, but it must have been too many steps, because I never completed it. We cannot connect our Quickbooks with Solve. I have used Xero with success with my prior business. I prefer Xero over Freshbooks. No number to call for support, but when you email support they can setup a time and they do respond quickly.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 02/26/2020
Jim S.
President
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 09/16/2020

"Solve is my most valuable web tool!"

Comentarios: Solve360 is 100% top-notch---and I recommend this to any organization that need to track contacts, calendaring, results, sales, sales people or customer service activity

Puntos a favor: Great interface, many practical options and Solve is completely customizable. The interface allows a streamlined look so we can get down to business. Its flexibility allows us to run detailed reports about activity, results, scheduling and interfaces ---which include FreshBooks and Google. BTW---the tech support is fantastic!

Contras: There's really no shortcomings here. Solve does not have a fancy interface or glossy look---but that's what makes is so good.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 09/16/2020
Elena N.
Mrs.
Productos farmacéuticos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/01/2020

"Recommendable product"

Puntos a favor: From Solve we like that it is easy to use, we can create many different types of fields and the mobile/tablet version is quite good. The customer service is another factor to highlight, the response time is fast and always find a solution.

Contras: One of the main cons is that with the Client Manager version we can't have the direct connection with MailChimp as we had with the CRM version.
And also, we can't export contacts lists directly from Solve to an Excel, we have to do it through Google Sheets.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/01/2020
Maria lalaine C.
Office Manager
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/19/2020

"CRM"

Comentarios: Great experience but hoping instead of us administrators or owners of the company I would suggest we can get email updates of any updates on the system just to be aware of. I just know now that I have to go deeper I can find that which is when we are really busy no time doing that digging but when prompt by email it will give us a reminder.
Somehow with my experience today speaking to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and me discovering the new client manager ,
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is more than a 5 star Rating for me for all his patience showing me all that through.His very patient discussing going through with the admin bits.
I couldn’t have any knowledge for all of it.
Thank you [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Puntos a favor: CRM our database where we use for almost all record with in our company. I do hope I can integrate with HR type of software maybe or simply just be solve HR.
Where we can manage staff in general including there holiday request to granting their request.

Contras: Currency by Country of use and UK date format if it can be improved the soonest the better as quickbooks is now integrated with it and will be using it with solve in the next few days.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/19/2020