Teamgage

¿Quién usa Teamgage?

Teamgage is trusted by organisations of every size who are looking to enable leaders and their teams to share ownership and drive improvements together.

¿Qué es Teamgage?

Teamgage is the worlds first team engagement platform that enables leaders and teams to continuously improve the way they work together.

The system measures behaviours and sentiment aligned to the strategy of the organisation and drives teams and managers to action their own improvements in real-time, creating highly effective teams.

Teamgage also provides insights into the whole organisation, using artificial intelligence to identify blockers and trends as they happen.

Información sobre Teamgage

Teamgage

https://www.teamgage.com/

Teamgage Software - 1
Teamgage Software - 2
Teamgage Software - 3
Vídeo de Teamgage
Play
Teamgage Software - 1 - miniatura
Teamgage Software - 2 - miniatura
Teamgage Software - 3 - miniatura

Compara Teamgage con productos similares

Precio inicial

AUD 1.38/mes
USD 3.99/mes
N/D
N/A

Versión gratuita

Versión gratuita No
Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis No

Teamgage: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Teamgage

  • API
  • Almacenamiento de documentos
  • Aprendizaje y desarrollo
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de solicitudes de empleo
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de sucesiones
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Recordatorios
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Solicitudes de ausencias
  • Tiempo y asistencia

Lista completa de Human Resources

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de planificación
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de control personalizable
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación estratégica
  • Priorización
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión
  • Supervisión KPI
  • Visualización de datos

Lista completa de Software OKR (objetivos y resultados clave)

  • API
  • Análisis en tiempo real
  • Autoevaluación
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de preguntas
  • Comentarios anónimos
  • Comentarios constantes
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Evaluación de habilidades
  • Evaluación del rendimiento
  • Formularios personalizables
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de competencias
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de revisión del rendimiento
  • Gestión del rendimiento
  • Historial de evaluaciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Perfiles de empleados
  • Plan de carrera individual
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Preguntas personalizables
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance
  • Selección de evaluadores
  • Valoraciones y reseñas

Lista completa de Software de evaluación 360º

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de preguntas
  • Búsqueda/filtro
  • Chat y mensajería
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Contratación de empleados
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de acciones
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la formación
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Portal de empleados
  • Preguntas personalizables
  • Programas de recompensas de empleados
  • Reconocimiento de empleados
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance

Lista completa de Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a Teamgage

Más alternativas a Teamgage

Reseñas de Teamgage

Read all 10 reviews

Evaluación media

En general
4.9
Facilidad de uso
4.9
Atención al cliente
4.9
Funcionalidades
4.8
Relación calidad-precio
4.9

Reviews by score

5
9
4
1

Reviews by company size (employees)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >10,001
Robert T.
Senior Project Officer
Recursos Humanos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/29/2021

"Teamgage review: NSWP"

Comentarios: Teamgage has helped us identify emerging trends and patterns including things we are doing well and things we can improve. We have been able to take subsequent actions based on this feedback

Puntos a favor: Easy to use and great customer service. This product is very good at helping us track how our team is going in different metrics.

Contras: Would be great if the comments section allowed for more characters which makes it easier to track comments when a staff member writes one comment split up. Would also be great to have a function that allows staff to recognise other staff members efforts. Another program we used in the past had this function.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 05/04/2021

We appreciate your 5-star review, Robert! We're rolling out an update that allows comments of 180 characters. We hope this can improve your experience using Teamgage. For staff recognition, we encourage you to use our integration with Microsoft Teams, which allows you to use the "Praise" feature to recognise other staff members efforts. If you need any assistance on that, please contact our team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/29/2021
Craig M.
General Manager
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/12/2021

"Organisational Culture and Development"

Comentarios: Through Teamgage we are increasing engagement across the entire business, giving everyone a voice and the ability to contribute to the growth of the business as well as positively add to our working environment. We are able to capture ideas and feedback from everyone, and through Teamgage it is assisting our next line of leaders to develop confidence by running meetings, taking feedback, answering questions and building accountability through taking action from feedback received.

Puntos a favor: Integration was seamless and quick, the features allow us to have effective team meetings when presenting and discussing results without preparing anything else and customer support with Teamgage is timely and professional.

Contras: There were minor things that we noted initially and all ideas and suggestions were welcomed and encouraged, there wasn't anything we didn't like as such.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 05/21/2021

Thanks for leaving our business a 5-star rating, Craig. It's truly appreciated!
We'll make sure we pass your kind words along to our team, who we know will be delighted to read your comment.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/12/2021
Fiona T.
Talent & Culture Manager
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/08/2021

"Teamgage Review"

Comentarios: I find Teamgage a great platform that enables employees to pass on anonymous feedback. Implementing Teamgage enables our employees to share any concerns, thoughts, improvements and suggestions they have to their respective managers on an ongoing basis. Teamgage was a great help during COVID particularly during the long lock down period in Melbourne. It gave us the opportunity to gauge the health and well being of employees by asking questions around this issue. We were then able to implement improvements to ensure any issues were being addressed. Teamgage has excellent customer service - always friendly, prompt with their responses, and always proactively helpful!

Puntos a favor: Teamgage is easy to use, it really does only take 20 seconds! It enables our managers to receive information that they would probably not receive in a normal meeting situation. I believe the confidentiality of the platform assists people in having confidence to put their view/concerns/feedback forward.

Contras: I don't have any cons regarding the software, the implementation was easy, there was plenty of support during this process.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 05/13/2021

Hi Fiona! Thank you so much for your feedback. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.
It's awesome to hear that Teamgage is helping you to improve your team engagement. We're working hard to make it even better!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/08/2021
Julia M.
HR Leader
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/17/2021

"We are Teamgage fans"

Comentarios: Teamgage gives us a fast way to engage with all staff and understand what's going on. Managers of teams who pay attention to what their people are thinking and feeling are managers who achieve better business results, and Teamgage provides the format to do it. Its also easy to implement and use ongoing.

Puntos a favor: Allows us to achieve better business results

Contras: We maintain user data with a monthly upload. Would also like the option to make updates directly ourselves but this seems to be less preferred by the helpdesk so we have stuck with upload option. It probably saves us time but means we cannot fix smalls things quickly ourselves. Note help desk is very responsive so its fine.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 06/29/2021

Hi Julia! We're really appreciate your feedback and we're glad that our software is allowing your team to achieve better results.
One of the features Teamgage is the ability to manage the small changes yourself. We've already been in contact with your team and they have already made their first update!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/17/2021
Gary S.
Contact Centre Manager
Seguros, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/30/2021

"Cultural & Engagement"

Comentarios: As an engagement tool driving improvement through discussion and feedback its been front and centre of what we do on a monthly basis. Now that >50% of our staff are remote workers this tool has assisted us in getting valuable feedback with tenure split being excellent way of tracking how our newer staff are coping with remote work, systems and process changes.

Puntos a favor: The software is easy to use, quick and visual. Gives people an opportunity to give feedback and it's anonymous. Very nimble and easy to make changes with the Teamgage team.

Contras: Integration was straight forward. If you have a complex Org chart there is a need for some time to get the structure right. However have found Teamgage really flexible and willing to assist. Takes a bit of time to get your head around the results are rolling results rather than monthly results, its more about the trends rather than a fresh start every month. Need to move away from the thinking its just another survey, its much more than that, its a tool that will drive culture and open up dialogue with your staff.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 05/04/2021

Thanks for supporting our business, Gary! We're happy to hear that Teamgage offered you the appropriate support and flexibility to get you the right structure for your team. In structures where team membership change is frequent, we have functionality allowing team members to pick their team as well. We really appreciate the feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/30/2021