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¿Qué es CloudTalk?

CloudTalk es un sistema telefónico de primer nivel equipado con funciones avanzadas de contabilización de llamadas. Más de 2500 empresas (entre ellas, DHL, Yves Rocher y Glovo) confían en CloudTalk por su excelente calidad de llamadas y gran variedad de funciones. Facilita el trabajo a tu equipo de contabilización de llamadas con más de 70 funciones avanzadas de seguimiento e integraciones sencillas con tu software existente de help desk, CRM y comercio electrónico. Ofrece una prueba gratis de 14 días.

¿Quién usa CloudTalk?

Empresas inteligentes de todos los tamaños que buscan mejorar la experiencia del cliente y el desempeño del agente a través del canal más personalizado, la voz.

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
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CloudTalk Software - 5

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CloudTalk

CloudTalk

4.4 (263)
USD 34.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
27
4.5 (263)
4.2 (263)
4.3 (263)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 175.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
123
9
4.2 (465)
4.1 (465)
4.3 (465)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a CloudTalk

Five9
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Registro de llamadas
Supervisión de llamadas
NICE CXone
Funcionalidades más valoradas
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Grabación de llamadas
Seguimiento de interacciones
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Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Enrutamiento de llamadas
Mensaje de voz
Freshcaller
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Grabación de llamadas
Supervisión de llamadas
Genesys Cloud CX
Funcionalidades más valoradas
Conexión VoIP
Creación de informes/análisis
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Aircall
Funcionalidades más valoradas
Grabación de llamadas
Integración de telefonía informática
Supervisión de llamadas
CallHippo
Funcionalidades más valoradas
Gestión de centros de atención telefónica
Grabación de llamadas
Integración de telefonía informática
Blueface Hosted PBX
Funcionalidades más valoradas
Conexión VoIP
Gestión de centros de atención telefónica
Sistemas IVR
Kixie PowerCall
Funcionalidades más valoradas
Grabación de llamadas
Registro de llamadas
Supervisión de llamadas

Opinones de CloudTalk

Evaluación media

En general
4.4
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.3
Funcionalidades
4.3
Relación calidad-precio
4.2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
20%
3
3%
2
3%
1
6%
Eyituoyo
Eyituoyo
Linux System Admin en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

intruitive for Both Admins and Users

5.0 hace 5 años

Comentarios: There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Puntos a favor:

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach. Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Contras:

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Victor
Customer service developer en Finlandia
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Well functioning and good integration with HubSpot

4.0 hace 4 años

Comentarios: We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Puntos a favor:

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Contras:

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Andres
Recruitment Manager en Colombia
Externalización/deslocalización, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

2.0 hace 2 años

Puntos a favor:

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

Contras:

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

Respuesta de CloudTalk

hace 2 años

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion. I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at [email protected] to discuss how we can make this right.

Stefan
Stefan
Sales Manager en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

CloudTalk offers the best solution to our small team

5.0 hace 4 años

Comentarios: With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.

Puntos a favor:

The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.

Contras:

There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy to use call center software

5.0 hace 3 años

Comentarios: Great experience overall, especially in COVID times Cloudtalk has helped us to stay efficient and organized.

Puntos a favor:

Great call quality both sound and video, great support. Perfect integration with HubSpot so we are able to keep track of all the calls and engagement.

Contras:

We are happy with CloudTalk's call center software how it is, but they keep on improving and adding new features so I am sure it will get even better over time.