HelloBox

¿Quién usa HelloBox?

HelloBox es la mejor opción para todas las personas que son representantes de su propia marca. Posee especialmente un alto potencial para: — Agentes de bienes raíces — Entrenadores y entrenadores — Dueños de negocios locales

¿Qué es HelloBox?

Es un 80 % más probable que los usuarios se pongan en contacto contigo, cuando pueden usar un canal que ya utilizan (según Entrepreneur.com). HelloBox agrega un widget de contacto omnicanal a cada página de tu sitio web.

Para llegar a la mayoría de las personas con la mayor eficacia posible, HelloBox ofrece una amplia gama de canales de comunicación para que los visitantes puedan elegir el medio con el que se sientan más cómodos.

La misión del software es facilitar que los visitantes de tu sitio web obtengan la ayuda que desean y necesitan.

Información sobre HelloBox

PixelHub

http://gethellobox.com

Fundada en 2018

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de HelloBox
Play
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Resumen de precios de HelloBox

HelloBox no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HelloBox está disponible a partir de USD 8.00/mes.


Precio inicial

USD 8.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Funciones de HelloBox

  • Chat proactivo
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla

Lista completa de Software de chat en directo

Alternativas a HelloBox

Más alternativas a HelloBox

Reseñas de HelloBox

Mostrando 5 de 14 reseñas

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Nicholas I.
Owner, Designer, Marketer
Diseño gráfico, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/07/2019

"Great product, just not for my business"

Comentarios: HelloBox is a great product, and I would have continued to use it if I just needed my customers to contact me directly or fill out a form to have me contact them at a later date. It just so happens that I need an active 24/7 bot to greet my customers, take down information, transfer it to my CRM, and also schedule appointments right there in the chat. HelloBox is a great solution for people who want multiple channels to chat with their customers on all packaged together, however beyond that I'd go with somethign else. Hellobox could have done everything I needed it to do, however, I wasn't interested in it enough to continue with the product.

Puntos a favor: I liked the vast array of channels to contact the business and you get to choose which channels are turned on and off.

Contras: The size of the widget when it was fully expanded. It was a lot to take in sometimes if you had a lot of channels available for contact. Also, I think the more channels to communicate with your customer is a good thing, maybe like 3 to 4 should be limited to the widget. It gets too crowded on there.

Respuesta de proveedores

por PixelHub el 05/08/2019

Thanks Nicholas for your honest words, we'll take it into account for the next iterration.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/07/2019
Nina K.
Webdesigner
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/08/2019

"Contact widget for your website"

Comentarios: The widget is extremely easy to set up, it supports most social media and traditional channels, there are quite a few options available, and the customer support is great!
I recommend this widget for professional websites.

Puntos a favor: These are nice features that I didn't find in other contact widgets:
- Number of integrations (10 channels available)
- Great customization options (picture, badge)
- QR code generation for SMS
- Option to display business hours
- Free trial for one month
- Amazing customer support

Contras: These are my suggestions to improve the widget further:
- Enhance widget position options (currently left or right, no custom positioning)
- Would love a "simpler" version with a minimalist design (the current version looks very professional - not suitable for personal or quirky landing pages)
- Translation (FR) is not perfect
- Add option to display time in 24h format and date as day dd mm
- Reduce loading time (currently 5 sec)
- Add option to customize the apparition of the widget (event trigger, timer, animation effect.)
- No need to enter credit card info to get free trial

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/08/2019
Usuario verificado
Experience Designer
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3.5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/03/2019

"HelloBox - The smart tool you never knew you ever needed"

Comentarios: Pretty damn great. (the founder of HelloBox) is a great guy through and through. He and his team are always willing to help out. Excited to see what lies in the future for this product :)

Puntos a favor: - Packed with innovative features
- Easy to use after some time
- Awesome support from the team

Contras: - The UX was a bit unpleasant at first, but I got the hang of it

Respuesta de proveedores

por PixelHub el 05/06/2019

Thanks a lot for you kind words. Love your feedback and looking to the future as well :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/03/2019
Stephen R.
Marketing
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/07/2019

"Fantastic"

Comentarios: Positive. Increased contact and easy to use.

Puntos a favor: HelloBox allows our customers to get in touch with us fast and in a way that they prefer rather than relying on just email or phone. It offers all the options right on the page so it's easy for users to locate.

Contras: I have nothing negative to say about it. Works perfect.

Respuesta de proveedores

por PixelHub el 05/08/2019

Hey Stephen, we appreciate your great feedback. Thanks a lot

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/07/2019
Michael H.
Geschäftsführer | IT Sicherheits & Datenschutz-Experte
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/25/2018

"Great product to put all your social contacts options in one place"

Puntos a favor: Easy to use and great design. I personally love, that I don't have to run a live chat software and can use the channels I already use. With WhatsApp integration on my homepage, I get quite a lot new leads just from that channel. Thanks to the Team of HelloBox 🙌

Contras: Nothing so far. Maybe it would be great to integrate more with WhatsApp, so that I can send Newsletter or updates to all my contacts.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/25/2018