¿Quién usa Repsly?

Repsly tiene clientes en más de 80 países en todo el mundo de una amplia gama de sectores que incluyen bienes de consumo, alimentos y bebidas, comercialización minorista, ventas de campo y marketing.

¿Qué es Repsly?

Repsly es la única solución de ejecución de comercio minorista que centraliza las ventas de las marcas, los datos de observación y datos de la tienda, conectando las actividades a nivel de la tienda con su impacto en las ventas. Más de 1000 equipos en más de 80 países impulsan la ejecución y las ventas en el campo con Repsly.

Con características como la toma de pedidos, la gestión de contactos, la gestión de territorios, la creación avanzada de informes, el escaneo de códigos de barras y mucho más, Repsly ayuda a tu equipo de campo a alcanzar el máximo rendimiento y a impulsar las ventas minoristas.

Información sobre Repsly

Repsly

http://www.repsly.com

Fundada en 2008

Resumen de precios de Repsly

Repsly no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Repsly

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Base de datos de clientes
Generación de propuestas
Gestión de campañas
Gestión de canales
Gestión de clientes potenciales
Gestión de comisiones
Gestión de contactos
Gestión de contratos
Gestión de llamadas
Gestión de oportunidades
Gestión de ventas sobre el terreno
Gestión del territorio
Marketing por correo electrónico
Métricas de rendimiento
Previsión de ventas
Seguimiento de recomendaciones
Captura de imagen
Captura y transferencia de datos
Detección de abreviaturas
Detección de diferencias fonéticas
Detección de errores de pulsación de teclas
Duplicado de datos
Recuperación de datos
Verificación de entrada de datos
Archivo y conservación
Arrastrar y soltar
Automatización proceso/flujo de trabajo
Búsqueda de texto completo
Colaboración
Control de versiones
Controles o permisos de acceso
Creación y diseño de formularios
Base de datos de clientes
Entrada de pedidos en tiempo real
Entrada de pedidos remota
Gestión de almacén
Gestión de envíos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de pedidos pendientes
Tratamiento de pedidos
Colaboración
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de la formación
Gestión de objetivos y cuotas
Gestión de ofertas
Gestión de presentaciones
Gestión de reuniones
Gestión del rendimiento
Gestión del territorio
Captura distribuida
Captura remota
Digitalización de documentos
Entrada de datos
Gestión de estudios
Gestión de formularios
Indexación de documentos
Registro de auditoría
Seguimiento CRF
Verificación de datos

Reseñas de Repsly

Mostrando 5 de 117 reseñas

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Brian M.
external representatives
Almacenamiento, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08/14/2018

"A useable tool for business on a finger tip."

Comentarios: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Puntos a favor: He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Contras: Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.
all your reports are submitted at one open screen.

Respuesta de proveedores

por Repsly el 08/22/2018

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08/14/2018
Sarah D.
Brand Manager
Comercio minorista
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07/21/2016

"Great sales force app that's easy to use"

Comentarios: Our sales team is not your traditional sales team - they don't just take orders, but they are actually an operational support team for our stores and as such need to report on a variety of issues, most of which are qualitative. Repsly is flexible enough to be able to meet our needs, and most importantly the ease of use is second to none!

Puntos a favor: Very user friendly and intuitive, works offline (very important for remote places with no Internet access) and can give you an overview of any point in time with just a click on a button

Contras: While I understand the importance of data integrity, I do wish there was a "super administrator" power to delete places because unfortunately some of our reps have overtime duplicated places or added incorrect places which does dilute the overall database.
Also, because they are only forms, there is no analytics to them, so for instance you can't calculate results automatically. Having said that, however, the export function is incredibly easy so it's just a matter of having good Excel skills.

Respuesta de proveedores

por Repsly el 07/21/2016

Thanks Sarah! In regards to analytics on forms, you should check out our new reporting features if you haven't already! They automatically report on all the forms you've created for your reps in the field. If you have any questions, feel free to reach out to Duncan if you have any questions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07/21/2016
Usuario verificado
Alimentación y bebidas
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 06/18/2015

"It Works"

Comentarios: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Puntos a favor: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Contras: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 06/18/2015
Byron T.
OPS Manager
Producción audiovisual, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07/21/2016

"My View on Repley"

Comentarios: I have had a very positive experience using Repsly. The system has really made my life a lot easier with managing staff and sending reports to clients.

Puntos a favor: I like the reporting functions most as well as how easy the system is to use.

Contras: I don't like some of the upgrades they have done as the system doesn't flow as easily. For example when you scroll through pictures now you can only scroll to a certain point and no further. previously you could scroll down as much as you liked.

Respuesta de proveedores

por Repsly el 07/21/2016

Thanks Byron, we're really glad you're finding Repsly useful for management and reporting. You should have unlimited scroll in the photo gallery, so we've let your dedicated support rep know about the issue, and they'll be in touch!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07/21/2016
Jackie G.
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 08/24/2016

"Excellent mobility tool"

Comentarios: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Puntos a favor: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Contras: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 08/24/2016