Naverisk RMM & PSA

¿Quién usa Naverisk RMM & PSA?

Departamentos de TI y proveedores de servicios gestionados (MSP) a nivel global. Aquellos que busquen una solución de RMM y PSA potente y asequible con un gran servicio.

¿Qué es Naverisk RMM & PSA?

Naverisk es una sólida solución todo en uno de gestión y supervisión remotas (RMM) diseñada para proveedores de servicios gestionados (MSP) y equipos de servicios de TI que integra sistemas de supervisión de dispositivos y emisión de tickets. Su excelente asistencia global en horario ininterrumpido proporciona ayuda siempre que la necesites.

Información sobre Naverisk RMM & PSA

Naverisk

http://www.naverisk.com

Fundada en 2007

Resumen de precios de Naverisk RMM & PSA

Naverisk RMM & PSA no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Funciones de Naverisk RMM & PSA

  • Creación de informes de tráfico web
  • Diágnostico de la red
  • Gestión de recursos de la red
  • Gestor de línea de base
  • Panel de comunicaciones
  • Supervisión de SLA
  • Supervisión de ancho de banda
  • Supervisión de la dirección IP
  • Supervisión de servidores
  • Supervisión del tiempo de funcionamiento
  • Supervisión del uso de internet

Lista completa de Herramientas de monitorización de redes

  • Auditoría de problemas
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Panel de comunicaciones
  • Problemas recurrentes
  • Programación de incidencias

Lista completa de Herramientas de seguimiento de problemas

  • CRM
  • Facturación
  • Generación de propuestas
  • Gestión de carteras
  • Gestión de documentos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Portal de clientes
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Programas de automatización de servicios profesionales

  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de publicaciones e implementaciones
  • Gestión del cambio
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de activos

Lista completa de Software de ITSM

  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Grabación de la sesión
  • Herramientas de diagnóstico
  • Transferencia de la sesión
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla

Lista completa de Software de asistencia remota

  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de vulnerabilidades
  • Aprobación automática
  • Control/Acceso remoto
  • Escaneados automáticos
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de toda la red
  • Implementación automática de parches
  • Panel de comunicaciones
  • Parches personalizados
  • Priorización de parches
  • Pruebas de parches

Lista completa de Software de gestión de parches informáticos

  • Acceso remoto
  • Asistencia técnica
  • CRM
  • Chat en vivo
  • Copia de seguridad y recuperación
  • Facturación
  • Gestión de parches
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Panel de comunicaciones
  • Programación

Lista completa de Software para Proveedores de servicios (MSP)

  • Gestión de credenciales
  • Gestión de parches
  • Programación
  • Registros de eventos
  • Supervisión CPU
  • Supervisión de correo electrónico
  • Supervisión de máquinas virtuales
  • Supervisión de servidores

Lista completa de Software para administrar servidores

  • Acceso móvil
  • Alertas en tiempo real
  • Gestión de implementación
  • Gestión de parches
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de restauraciones
  • Para MSPs (Proveedores de servicios gestionados)
  • Supervisión de redes

Lista completa de Software para monitorización y gestión remota

  • Catálogo de servicios
  • Creación de informes de servicio
  • Gestión de contratos
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de tickets
  • Gestión de versiones
  • Gestión del conocimiento
  • Portal de autoservicio

Lista completa de Software para servicios informáticos

Alternativas a Naverisk RMM & PSA

Más alternativas a Naverisk RMM & PSA

Reseñas de Naverisk RMM & PSA

Mostrando 5 de 26 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Doug H.
Managing Director
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 05/13/2020

"Well, that was easy"

Puntos a favor: Pros? Loads.. The speed of which data is updated to the server, for example, the performance monitor. It's pretty much Realtime data.
All in all, it took about 15 minutes to set up the Naverisk server, after setting Windows and SQL server to the necessary specs. The layout is pretty intuitive. Our set up was On Prem, so the customisation ability was really good. Full HTML access to customise response emails etc. Critical bug fixes are issued immediately. Non essential tweaks, and features are generally sent out on their quarterly major update releases.

Contras: Well, these aren't necessarily CONs, but there are, as will ALL products, some issues. But these issues are dealt with accordingly.. If the issue is a technical issue, then the 24/7 support team respond almost immediately.. usability issues are sent on to their dev/product team for review..

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 05/13/2020
Evgeny S.
IT Consultant
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/16/2018

"Amazing RMM and Service Desk platform. Helps us to manage thousands of customers with ease."

Comentarios: Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.

Puntos a favor: Easy to use RMM platform gives us flexibility and control over the customer issues and requests. Ability to remote in to a system using different methods provides robust redundancy and hope for the great outcome. Monitoring system at it best monitors every aspect of a computer or a sever hardware and software 24/7 providing efficient alerting and allowing us to present our self as a proactive team. With a great Antivirus that Naverisk is partnered to we can be sure that our customers's critical systems are secure and stable. Great script repository management allows us to automate almost all the aspects of our daily routine IT tasks and free more time for other tasks. Naverisk in house installation solution gives us assurance and control that we didn't have before. I'm glad that we can provide a feedback, submit feature requests and help develop the system in the way that technicians need.

Contras: Support responsiveness and ticketing system could be better, but looking back for a year and a half I can see how quickly Naverisk is developing and I'm sure they would gather all the feedback and fix those issue. Also the site itself could have a better and more modern design, but it isn't that important for day to day use.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/16/2018
Andy H.
Founder
Práctica médica, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 02/06/2019

"Limited product, horrible customer service"

Comentarios: In looking at these reviews, I can only surmise many manufactured. We used this product for two years, having now switched to ConnectWise, which we feel better meets our needs. Naverisk's base offering is adequate for very small MSPs with limited needs. We realized its limitations perhaps a year or so too late, but nevertheless made the decision to switch to a more robust solution. My deep frustration and quite frankly, resentment, stems from Naverisk's customer service. Our total investment was $24,570. Of this amount, $13,200 was for BitDefender licensing. Upon termination of our relationship, Naverisk suspended our account with BitDefender (understandable) but positively refused to un-suspend us for the 15 minutes it would take to migrate the license over to ConnectWise, thus forcing us to do a completely new roll-out and waste many hours of time. ConnectWise has confirmed they routinely will accommodate partners who switch to other providers but Naverisk elected to behave like a petulant child. Despite my overall dissatisfaction with the product, I always had respect and appreciation for the team at Naverisk until this happened. I feel it's important to educate potential customers of the unethical manner in which they do business so they don't make the same mistake we did.

Puntos a favor: Easy to use and simple. Quick deployment. Responsive UI.

Contras: Very limited feature set. Adequate for a very small MSP with very simple needs... for the money, there are much more robust products on the market for around the same price.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 02/06/2019
Jon B.
President
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/08/2018

"Easy to implement and get started, a good group of tools, and documentation included. Good AiO."

Comentarios: I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often too bulky, some not intuitive, frequently very expensive.... this was much easier to implement, it is pretty stable and does not have a lot of overhead requirements. we were able to get up and going quickly and when we give customers access they are able to navigate the software without a huge amount of technical knowledge or a big learning curve.

Puntos a favor: simple, easy, straight forward, a nice collection of basic features all in a single interface that is easy to get up and going quickly. software is also affordable and the company is both easy to communicate with and work with when needed. it has become our staple everyday go-to software package. it keeps our team on track and communicating internally and with our customers.

Contras: all the basic features are there, but new feature development is slow. integration with other platforms and technologies is also lacking. luckily you can do most of what you need without having to speak to other programs, but true cross talk with other AV, Backup, Process Mgmt, Accounting and other platforms is limited.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/08/2018
Scott S.
Vice President
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/04/2018

"Naverisk RMM has transformed our Business"

Comentarios: Increased Revenue
Decreased time to resolve issues

Puntos a favor: The Naverisk RMM solution has transformed how we do business. It has enabled us to support significantly more endpoints and provide our customers with best in class service. Utilizing the Naverisk RMM to proactively monitor our clients system and create custom profiles for vertical and LOB applications we are now able to keep our clients up-time maximized and time to resolution for issues to a minimum. The Naverisk team has been very responsive to support requests and available for their "unlimited training" when we have a question. After using a number of other MSP RMM solutions we have found that Naverisk has been the best fit for us and our clients.

Contras: The road map for future releases has been somewhat unclear in the past however now that it has been bought back by the original developers we have seen better communications.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/04/2018