¿Qué es HoneyBook?

HoneyBook agiliza y automatiza la experiencia de tu cliente desde la consulta hasta la factura final.

¿Quién usa HoneyBook?

Fotógrafos profesionales, diseñadores web, floristerías, planificadores de bodas, artistas de maquillaje, planificadores de eventos, DJs, catering, diseñadores de interiores, diseñadores de moda, diseñadores gráficos.

¿Dónde se puede implementar HoneyBook?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil)

Sobre el proveedor

  • HoneyBook
  • Ubicado en Cedar Hill,, EE. UU.
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • HoneyBook
  • Ubicado en Cedar Hill,, EE. UU.
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de HoneyBook

HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5
View 6 more
Vídeo de HoneyBook
HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5

Comparar el precio de HoneyBook con productos similares

HoneyBook

USD 39.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 45.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de HoneyBook

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Aplicación móvil
  • Autenticación
  • Automatización de formularios
  • Automatización de procesos empresariales
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Captura de clientes potenciales
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Confirmación y recordatorios
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de factura
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cuentas de clientes
  • Cálculo de impuestos
  • Diseño y modelado del proceso
  • Facturación
  • Facturación en línea
  • Facturación recurrente
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Firma electrónica
  • Flujo de trabajo basado en reglas
  • Gestión RFP
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de firmas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de facturas
  • Implementación basada en web
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de redes sociales
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Pagos en persona
  • Pagos móviles
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para pequeñas empresas
  • Para startups
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas prediseñadas
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de débito/crédito
  • Programación
  • Programación de citas
  • Programación de eventos
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Redacción de contratos
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento del progreso
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguridad de datos
  • Sin código
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Uso compartido de archivos

Alternativas a HoneyBook

Sistema de intercambio de archivos que te permite transferir contactos, fotos, videos y eventos del calendario.
Aplicación basada en la web diseñada para almacenar, crear y editar hojas de cálculo y documentos en línea. Hay plantillas, gráficos y comentarios disponibles.
Stripe le facilita a tu empresa comenzar a recolectar tarjetas de crédito en línea de inmediato. No es necesaria una cuenta de comerciante o puerta de enlace.
DocuSign está cambiando la forma en que se hacen los negocios al permitir que cualquier persona realice transacciones en cualquier momento, en cualquier lugar, en cualquier dispositivo con confianza.
Agiliza tu proceso de ventas con propuestas de diseño atractivo que ayudan a cerrar tratos más rápido. Prueba gratis de 14 días.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Asana es la forma más fácil de organizar y gestionar el trabajo de tu equipo. Descubre por qué Asana se destaca en Capterra.
Infusionsoft by Keap: plataforma de automatización de CRM, ventas y marketing todo en uno, poderosa y de bajo costo, para hacer crecer tu negocio.
El software de contabilidad líder para pequeñas empresas. Acceso instantáneo a la información de clientes, proveedores y empleados.
Diseñado para crear, modificar y compartir hojas de cálculo en tiempo real. Hay plantillas preelaboradas, chats y comentarios disponibles.
Une a los miembros de tu equipo utilizando la herramienta de chat grupal que permite compartir archivos, reuniones en línea y llamadas.
Calendly te ayuda a programar reuniones sin los correos electrónicos de ida y vuelta.
Sistema de reservas en línea con recordatorios para todas las empresas de servicios. Deja que tus clientes hagan su propia reserva en línea: incluye una versión gratuita. Descubre más sobre SimplyBook.me

Opinones de HoneyBook

Evaluación media

En general
4.8
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.8
Funcionalidades
4.7
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
89%
4
8%
3
1%
2
1%
1
1%
Christina
Christina
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios jurídicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5.0 hace 3 años

Comentarios: Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Puntos a favor:

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Contras:

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Respuesta de HoneyBook

hace 3 años

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Charlie
Owner en EE. UU.
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Solid Payment Invoicing & Proposal Tool

5.0 hace 2 meses

Comentarios: 8/10. Once the client has paid the first time, their automated recurring payment solution is working really well for me.

Puntos a favor:

I moved away from Quickbooks online because they didn't have an easy way to send customers automatic recurring invoices. Honeybook had pre-built service agreements along with the automated recurring payments feature I needed for my business. It was appealing to work with them because set up was very easy to get what we needed up and running

Contras:

After a client pays their invoice, it usually takes 12-24 hours for Honeybook to send me a confirmation email saying they've paid. This is (I don't use this word often) absurd. With Quickbooks, I know payment confirmation comes in within 10 minutes. Especially if I am going to start work with a client right as they pay, this hurdle in their platform stops me from getting to work right away. It usually leads to me emailing my customer "Did you pay the invoice?" then them replying "I did!" then me looking into Honeybook wondering why the heck it hasn't come in and making me look foolish to my client... Then I finally get the notification the next day. It's the #1 feature request they need to get updated.

Phi
Phi
Business Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Fotografía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

1 out of 5 Stars for Honeybook - Look else where

1.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I would rank the company 1 out of 5 stars. Great idea but after using it for 4 months or so, we had a lot of communication problems with our clients, for example, our emails were getting lost in our client spam folders. We paid for the whole year and cancelled to hopefully get partial refund. Totally our fault that it was past 60 days because we want to keep trying to make it work so we weren't able to get any money back. It sucks but oh well, the worst part is that a conversation that could have taken 10 minutes turned into 3 days because the company had no urgency for customer support. I would suggest going with a different company.

Puntos a favor:

They had a great idea to streamline and help manage small businesses.

Contras:

Customer support. A conversation that could have taken 10 minutes turned into 3 days because the company had no urgency for customer support. I would suggest going with a different company.

Kaycee
Owner en EE. UU.
Diseño gráfico, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Honeybook is a game-changer for Service Oriented Small-Businesses

5.0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: The biggest problem that I've struggled with since launching my business is obtaining payment in a timely fashion. Honeybook totally fixed that problem for me. I don't have to give a laundry-list of payment methods or pay for additional payment services, wait around for physical checks, or process e-checks. My customers just plop in their card information and then it hits my bank account. SO. NICE.

Puntos a favor:

Honeybook took my booking process to a massively higher level of success. My contracts are all signed, and invoices are paid before I even start designing. I walk my customers through the process and we discuss TAT and rates, next steps, and then I kick them over the Proposal with the same details we discussed during the sale. With other software I've struggled to receive timely payments, or contract signatures. Not anymore!

Contras:

The contract templates are pretty limited to social media management and marketing ops. I think that every business needs their own contracts, period, but it would be nice to have a better starting place for other service providers. Additionally, the emails that Honeybook kicks out for proposals, payments, contracts and the like have reportedly found their way to many of my customer's spam box. I just warn them ahead of time, but it's not super reassuring to some more leery customers.

Taylann
Owner en EE. UU.
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best business decision!

5.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Incredible. I can't see us using any other program.

Puntos a favor:

Integration with gmail for scheduling, payment processing and mobile app! Also, how easy it is to use and how it maximizes the client experience.

Contras:

For our industry, it is lacking an edidable document such as a BEO or Event Details Sheet - I wish this type of document would be an option.