¿Quién usa Veloxy?

Cualquier empresa que use Salesforce y Outlook/Office365 o GMail obtendrá un enorme valor de Veloxy (Mobile, Inbox y Analytics). Por último, algo que los profesionales de ventas disfrutan usando todos los días.

¿Qué es Veloxy?

Al usar IA, Veloxy logra que los equipos de ventas participen en Salesforce, registren actividades y actualicen su proceso sobre la marcha. La gestión de ventas obtiene mejores pronósticos y visibilidad en los ítems (llamadas, correos electrónicos, actividades, etc.) que impulsan las ventas.
Conecta tu Salesforce y Outlook/Office365 o GMail con Veloxy y realiza un seguimiento de los correos electrónicos (individuales o masivos), las actividades, los clientes potenciales y los contactos, todo desde un solo lugar.
Concéntrate en las actividades de ventas productivas, mientras que un asistente virtual basado en IA se encarga de todo lo demás.

Información sobre Veloxy

Veloxy

http://veloxy.io

Fundada en 2015

Resumen de precios de Veloxy

Veloxy no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Veloxy

Software CRM
Acceso móvil
Almacenamiento de documentos
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de chat interno
Integración de redes sociales
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Colaboración
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de la formación
Gestión de objetivos y cuotas
Gestión de ofertas
Gestión de presentaciones
Gestión de reuniones
Gestión del rendimiento
Gestión del territorio

Reseñas de Veloxy

Mostrando 5 de 214 reseñas

En general
4.9/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4.9/5
Relación calidad-precio
4.9/5
Sonny H.
Enterprise Account Executive
Telecomunicaciones, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03/26/2019

"Veloxy is amazing"

Comentarios: This tool gives me extra time during the day. From door-to-door prospecting, to basic email communication, and funnel management, Veloxy seamlessly integrates to Salesforce allowing me to do exactly what I need to do without having to navigate through multiple clicks and page loading. Another function that has increased my sales volume is the ability to track an email that I send to a prospect and see when they open the email, how many times that email has been opened, what kind of device they are using, and where in the world that email has been opened! Now I know if they are really curious and if they are passing along my message throughout their company. This is a must have for any organization that wants to track their activity within a robust CRM, as well as a sales rep that wants to maximize their customer contacts!

Puntos a favor: Veloxy allows the user to call a contact in Salesforce directly from their smartphone and then the app automatically logs that call into Salesforce under the right opportunity/account/prospect.
The software plugs into Outlook to allow the user to utilize email templates from their smartphone or desktop and then logs the outgoing email to Salesforce under the right opportunity/account/prospect.
Veloxy makes inputting new prospects/opportunities/accounts into Salesforce at least 50% faster.
Veloxy will track the emails the user sends to a contact and let the user know when that email is opened as well as how many times it was opened, where in the world the user opened that email and how many times that email was viewed.

Contras: This product is not free but the value that it adds to the sales process will meet any Return On Investment model.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03/26/2019
Dane H.
Senior Comcast Business Account Exec
Telecomunicaciones, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/29/2020

"Veloxy to the rescue! "

Comentarios: Email templates to reminders its a great tool to optimize your sales.

Puntos a favor: I love the GEO tracker for my leads. It helps me as a field sales guy to see the opportunities around me.

Contras: Not much to dislike about this product. Its very easy to use and it saves you time. It also logs all your interaction and calls for easy record keeping.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/29/2020
Barry N.
Division Sales Manager
Servicios financieros, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/06/2020

"Amazing time saver"

Comentarios: Veloxy has proven to be a time-saver for our sellers in the field allowing them to log activities immediately and not doing it when they get back to a home office or hotel.

Puntos a favor: The Veloxy bulk email and email analytics have proven very helpful to my team. The app for when reps are in the field is valuable as well, and many love the find businesses near by.

Contras: I wish there was the ability to log all emails to our CRM, currently, only emails with primary contacts are logged.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/06/2020
Luis jovanny R.
Account Executive
Telecomunicaciones, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/30/2020

"Veloxy for T-Mobile"

Comentarios: Best Experience? Being able to know where my salesforce accounts are at when I am out and about! I purposely get lost when i go door pulling, and it makes it worthwhile when your Veloxy alerts you of other nearby businesses from your saleforce.

Puntos a favor: I love how effective it makes me and how much time it can save me.

Contras: The interface is outdated. It lags and crashes often.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/30/2020
Dawn D.
Field Sales Manager
Telecomunicaciones, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/15/2020

"Veloxy for Leaders"

Puntos a favor: Veloxy opens up the entire business for each rep for people leaders. With out pulling multiple reports with 1 click in veloxy engage, you can see everything you need to see. In addition, I love the notifications of activities as well as the ability to track and measure emails and contacts with a simple click.

Contras: Nothing, the designers have really listened and updated the software as needed int he time I have used the software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/15/2020