Engagedly

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Por engagedly

¿Quién usa Engagedly?

Organizaciones de servicios con trabajadores del conocimiento de entre 50 y más de 1000 empleados en países de habla inglesa.

¿Qué es Engagedly?

La plataforma de gestión del talento impulsada por la ludificación ha demostrado mejorar la implicación del empleado, con la evaluación del rendimiento, comentarios de varios evaluadores 360, comentarios individualizados, intranet social, LMS liviano, gestión de objetivos (OKR), con ludificación incorporada y analíticas avanzadas. Utilice la ludificación para impulsar comportamientos como elogios, colaboración, aprendizaje y generación de ideas. Los puntos de ludificación se pueden usar para desbloquear insignias y canjear tarjetas de regalo.

Información sobre Engagedly

engagedly

http://engagedly.com

Fundada en 2014

Resumen de precios de Engagedly

Engagedly no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Engagedly

Herramientas de evaluación del desempeño
Autoevaluaciones
Comentarios de 360 grados
Escalas de valoración personalizadas
Evaluaciones de habilidades
Evaluación de pares
Gestión de indemnizaciones
Medidas del rendimiento ponderado
Modelos personalizables
Plan de carrera individual
Portal de autoservicio
Seguimiento continuo del rendimiento
Seguimiento del ciclo de revisión
Definición y seguimiento de objetivos
Gestión de comentarios
Gestión de concursos
Gestión de recompensas
Gestión de tarjetas de identificación
Herramientas de colaboración
Métricas de rendimiento
Para centros de atención telefónica
Para contratación de personal
Para desarrolladores
Para formación
Para ventas
Seguimiento de clasificación y actividades
Académico/formación
Aprendizaje asíncrono
Aprendizaje mixto
Aprendizaje móvil
Aprendizaje sincronizado
Autoría de cursos integrada
Comercio electrónico
Conformidad con SCORM
Empresa/negocios
Empresas de aprendizaje en línea
Ludificación
Portal del alumno
Videoconferencia
Catálogo de recompensas
Gestión de menciones
Gestión del rendimiento
Nominaciones
Objetivos
Puntos de recompensa
Reconocimiento entre pares
Reconocimiento por parte de los responsables
Reconocimiento social
Seguimiento del reconocimiento
Tarjetas virtuales
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de objetivos
Panel de control personalizable
Planificación estratégica
Seguimiento del avance
Supervisión KPI
Biblioteca de preguntas
Creación de informes/análisis
Encuestas y comentarios
Panel de comunicaciones
Portal de autoservicio
Seguimiento del avance
Selección de evaluadores
Creación de organigramas
Cálculo de indemnizaciones
Declaraciones sobre indemnizaciones
Evaluación de remuneración
Gestión de bonos
Modelo de planes de indemnización
Planificación de salarios
Programas de incentivos
Programas de recompensas de empleados
Contratación de personal
Definición de objetivos
Gestión de competencias
Gestión de indemnizaciones
Gestión de la formación
Gestión de selección de personal
Gestión del ciclo de vida de empleados
Gestión del rendimiento
Plan de carrera individual
Planificación de sucesiones
Benchmarking
Estudios de pulso
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de objetivos
Gestión del rendimiento
Reconocimiento de empleados

Reseñas de Engagedly

Mostrando 5 de 68 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.7/5
John S.
Director of Operations
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/27/2017

"Very positive. The support team has been great during the rollout process."

Puntos a favor: A LOT of features that academic research has proven are necessary for employee engagement. Clean layout. I like how you can turn items on or off. This was especially useful so I didn't overwhelm my team.

Contras: Not 100 percent intuitive but this goes away with time in the program. The IT team is also great at explaining how things work AND changing things to make it easier

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/27/2017
Victoria N.
HR Generalist
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/06/2020

"More than just software. Your company needs this!"

Comentarios: Overall, I couldn't recommend this software enough. It's challenging our employees to look at their goals, check-in their progress, and all while knowing it is going to affect and roll up to their performance review. If I do run into an issue or have a question, the support team has been outstanding. You email them and the follow up and resolution is always prompt. If they do have to take extra time to test things on their end, they communicate this so you're not left wondering anything. From a cost perspective, to all that the software offers, and complete with an excellent support system - you cannot go wrong. 12/10 would recommend.

Puntos a favor: It's hard to pinpoint what I like the most. I enjoy each module and its respective functionality. I will say the surveys have shaped our 2020 goals for us in HR. Being able to get employee pulses and feedback, all with easy reporting, really let us know what needs to change and what can be improved. Sending something just for fun is great too. I've enjoyed challenging people to set goals as well. Transparency is huge and it's great that our employees can see exactly HOW they are making a difference.

Contras: Perhaps the only thing that's been an issue is not being able to report on an employee after they have been blocked, or terminated, from the system. There's an easy enough workaround to unblock them, go back and find what you're looking for, and then block them again. Maybe there is a solution I just don't know about yet!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/06/2020
Tamera J.
CFO
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 09/18/2018

"Engagedly in a Non Profit Organization "

Comentarios: We are able to standardize our performance appraisal process amongst our managers.

Puntos a favor: We appreciate the Notes section and the ability to customize our Performance Review form.

Contras: I would like to have a phone number to call customer service in order to get help with my questions in a more timely manner.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 09/18/2018
Laura B.
Director, Talent Management
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 09/12/2018

"Engagedly has been our best software selection yet"

Comentarios: Engagedly has been an excellent tool for us. We have trained all of our employees in its use. Our compliance with our performance, goal setting, feedback and learning has been exponentially higher with the software. The prompts and reminders make it easy to keep our objectives in full view, easier to update and focus on. I found this to be the tool that best met our needs in our tech organization.

Puntos a favor: This Talent Management software has solved all of our needs in the goals, performance, feedback, social media platform, peer crowdsourcing, collaboration and information sharing needs. We have worked closely with the team at Engagedly and they have been beyond excellent with their customer service. They are very in tune to the user experience and seek improvements in an ongoing manner. We have a cutting edge approach to performance, and this software works perfectly for our direction.

Contras: I would have liked to have had a more robust LMS - SCORM compliant. We had to purchase a separate system. They offer a 'lite' system for our own content, but Learning content offerings for us go beyond their capacity currently. I would also like to see more of a build out for development planning and tracking. We have recently just given our feedback to them on enhancing this feature.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 09/12/2018
Jessica D.
HR Director
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08/23/2016

"Really great tool for performance reviews, 360 feedback and goal setting / tracking. "

Comentarios: Engagedly has tons of features: performance reviews, goals, feedback, gamification, surveys, etc. You can turn things off and on to make it work for your company. I've asked them to add custom features and their development turn around time is amazing. This company really listens and responds quickly to customer requests. We do reviews quarterly now and it is all automated. Engagedly sends email reminders on a schedule of my creation and I just have to read all the reviews when they are complete.

Puntos a favor: When a manager does a person's performance review, there is a menu where they can pull up, past reviews, goals, feedback, and notes they made throughout the year on that person, all in the same page so they aren't trying to pull together things from lots of different places when doing a review. Also, at the end of the review template you can set up private questions that only HR and the manager will be able to see the answer to, like is this person being recommended for a raise or promotion or are they at risk for low performance. You can choose the questions for fit your needs.

Contras: We went from a very manual process in performance reviews where everything was in a google doc and then sent out to be signed via electronic signature. So it took a little time for people to get up to speed on the new process, but it's a huge improvement and they see that.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08/23/2016