¿Qué es vcita?

Acaba con las tareas de facturación de modo que puedas ahorrar tiempo y enfocarte en hacer crecer tu negocio. Emite fácilmente facturas desde tu equipo de escritorio o dispositivo móvil y acelera los pagos con recordatorios automáticos para los clientes.

¿Quién usa vcita?

Doctores, abogados, consultores empresariales y de marketing, entrenadores, consejeros, entrenadores físicos, educadores y más.

Vídeo de vcita
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vcita

4.5 (201)
vcita
No disponible en tu país
USD 29.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
213
21
4.4 (201)
4.2 (201)
4.1 (201)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 15.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
111
50
4.6 (5,358)
4.7 (5,358)
4.7 (5,358)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a vcita

Patrocinado
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Calendly te ayuda a programar reuniones sin los correos electrónicos de ida y vuelta.
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Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Based in Singapore, we offer an IoT and cloud-based solutions in a single platform for an easy implementation and management experience

Opinones de vcita

Evaluación media

En general
4.5
Facilidad de uso
4.4
Atención al cliente
4.1
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
67%
4
22%
3
4%
2
2%
1
4%
JULIO
ingeniero en México
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

estoy contento

5.0 hace 2 años

Comentarios: exelente

Puntos a favor:

amigable sencillo, practico y muy útil para el control y gestion de cliente s

Contras:

a las licencias de multiusuarios y permisos

John
John
EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

No-brainer for appointment based business

5.0 hace 6 años

Comentarios: I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Puntos a favor:

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Contras:

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Asha
Physician//Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great for scheduling, other features not so much

4.0 hace 3 años

Comentarios: I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Puntos a favor:

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Contras:

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging . Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Adriana
Adriana
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A great option when have a huge team

5.0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

In my business we offer mental health services and have several professionals, was easy customize the service to everyone and the sync option is the best in the market

Contras:

is so much expensive, unfortunately i can't afford that any longer.

Dennison
Owner en EE. UU.
Fotografía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Sinking Ship

2.0 hace 2 años

Comentarios: Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Puntos a favor:

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Contras:

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

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