Process Street

Process Street

Por Process Street

¿Quién usa Process Street?

Solución adecuada para empresas de todo tipo, incluido el 10 % de la lista Fortune 1000. Aunque presta servicio a equipos pequeños y medianos en todos los departamentos, la solución es especialmente útil para departamentos de ventas, marketing, recursos humanos, TI y asistencia.

¿Qué es Process Street?

Process Street proporciona a las empresas una forma optimizada y no técnica de conseguir que la gestión de flujos de trabajo recurrentes sea rápida, divertida y fácil para los equipos.

Los procesos empresariales sólidos son la columna vertebral de cualquier negocio exitoso. Sin ellos, el crecimiento de la empresa será una labor ciertamente complicada.

Crea y personaliza fácilmente listas de verificación con texto, imágenes, vídeo y más.
Agiliza el proceso de aprobación con lógica condicional, automatizaciones e integraciones.

Información sobre Process Street

Process Street

http://www.process.st

Fundada en 2013

Resumen de precios de Process Street

Process Street dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Process Street está disponible a partir de USD 12.50/mes.

Precio inicial

USD 12.50/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Process Street

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Colaboración
Gestión de tareas
Gestión del cambio
Priorización
Reporting
Requisitos necesarios del accionista
Seguimiento de estado
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
ETL
Gestión de datos
Panel de comunicaciones
Servicios web
Varias fuentes de datos
Acceso remoto
Asistencia remota
Chat de vídeo
Chat en vivo
Colaboración
Conferencias web
Firma electrónica
Gestión de reuniones
Gestión de tareas
Seguimiento de huso horario
Softphone
Supervisión de la actividad de los empleados
Archivo y conservación
Arrastrar y soltar
Automatización proceso/flujo de trabajo
Búsqueda de texto completo
Colaboración
Control de versiones
Controles o permisos de acceso
Creación y diseño de formularios
Chat y mensajería
Directorio de empleados
Encuestas y comentarios
Feed de actividad y noticias
Gestión de calendarios
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de tareas
Gestión del conocimiento
Uso compartido de archivos
Archivo y conservación
Búsqueda de texto completo
Control de versiones
Controles o permisos de acceso
Ensamblaje de documentos
Gestión de contratos
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Control de calidad de proveedores
Control de documentos
Gestión de auditorías
Gestión de equipos
Gestión de la conformidad
Gestión de la formación
Gestión de normas ISO
Gestión de quejas
Gestión de riesgos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de defectos
Alertas y notificaciones
Automatización de procesos empresariales
Cartografía de procesos
Colaboración
Controles o permisos de acceso
Diseño y modelado del proceso
Gestión de flujo de trabajo visual
Gestión de reglas de negocio
Seguimiento de cambios de proceso
Acceso móvil
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Controles o permisos de acceso
Editor gráfico del flujo de trabajo
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de formularios
Gestión de tareas
Integraciones de terceros
Panel de control personalizable
Seguimiento de la conformidad
Sin código
Acceso sin conexión
Archivo de documento
Control de versiones
Conversión de tipo de archivos
Ensamblaje de documentos
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Reconocimiento óptico de caracteres
Recuperación de archivos
Retención de documentos
Seguimiento de la conformidad
Firma electrónica
Formularios I-9 y de verificación electrónica
Formularios electrónicos
Gestión de documentos
Gestión de la descripción de trabajos
Gestión de la formación
Gestión de la orientación del flujo de trabajo
Gestión de tareas
Manual del empleado
Portal de autoservicio

Reseñas de Process Street

Mostrando 5 de 467 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.7/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Greg H.
Veterinaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 11/17/2016

"I wish all software companies were run like these guys do!"

Comentarios: We're not your typical tech or online company using SaaS systems to run and manage their business - we are a veterinary company with remote users in multiple cities, and using SaaS software in our industry is rare. This is compounded by the fact most in our industry are not technically savvy or experienced - so computer systems have to be VERY simple and easy to learn and use. What we do have in common with many tech companies is that we are fast growing, and that is difficult to manage in such a traditional, staid industry. (We were listed as one of Canada's Fastest Growing Companies in 2016). We run our entire company on cloud based systems, and Process Street is far and away the favorite piece of technology we use. As a long time entrepreneur (and business coach) I always wished there was a simple way to document and manage process and procedures inside my companies, and could never find a tool to do it. Until Process Street. The product itself is brilliant, and is incredible for developing an online employee manual, corporate processes and procedures, and managing regular activities that take place inside any business - hiring, managing, operations, maintenance, etc. But where Process Street really stands out is the fantastic service and support that is both responsive and helpful. This team REALLY wants to hear how to improve their product. They've painstakenly taken the time to listen to my gripes and whining about shortcomings and not just promised solutions in the future - they've built and implemented them. Honestly, there is nothing negative I can say about Process Street, and it has literally transformed the way we do business. We've won awards for our customer service, our innovative approach to business, and sheer growth. And I truly credit a significant amount of our business success (and my personal sanity) to Process Street and what it does for our organization.

Puntos a favor: - Very intuitive and easy to learn for even the most tech illiterate users
- Magical interface that is constantly being refined and enhanced
- Responsive interface is BEAUTIFUL on a smart phone or iPad (no need for an app)
- Very clever features that rely heavily on APIs and other apps to extend it's benefit and value
- Highly responsive service and support that tries to bring solutions
- Regularly releasing GREAT new features and enhancements that add more value
- There truly is no other product on the market like this - if you're a small business owner, THIS IS YOUR SOLUTION for dealing with Processes, Procedures and Policies!

Contras: - It's unfortunate they don't build CRM, email marketing, help desk, VoiP phone system or team chat software .. because we'd buy them all if they were 1/2 as good as Process Street
- sorry to drop the ball on a balanced review - but really, these guys are awesome and I cannot think of anything bad to say. Except maybe their logo is very similar to Help Scout's logo (which we also use) so sometimes I get confused between their short cuts on by browser bar. That's the best I can come up with. (really, it's the same blue!)

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 11/17/2016
Craige hardel -.
Owner
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/06/2019

"Process Management made easy"

Comentarios: Process street makes it easy to track and manage performance across various verticals and activities. Ir takes a bit to setup but once you get the hang of it, it's easy to use.

Puntos a favor: Process street makes it easy to have all steps, processes and procedures in one place. It saves time and make me more efficient.

Contras: No offline version. As nice it is to track processes, using it with the internet on is distracting and doesn't allow for deep planning.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/06/2019
Melissa P.
Licensing and Compliance Officer
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/26/2020

"Process St. Saved my Sanity"

Comentarios: I love Process St. It has made my overwhelmingly ambitious workload manageable by cutting down on training time for new employees. It also gives me piece of mind knowing that even in the first stages of training, things are being completed correctly. When I do find mistakes I know exactly what I need to update to be more clear or to

Puntos a favor: I love how customizable each task is. I have a different process for every single company that I work with and I was able to implement instructions for each of them. These processes have made it so that I can hire employees that automatically have the ability to execute processes even if they don't understand exactly what is that they are doing. It takes the training time from 6 months to a year down to a couple of weeks. Whenever a new employee has questions, I know that I need to update the instructions!

Contras: One thing that I don't love about this software is that the email feature isn't functional in the way that when you send an email out it is external and cannot track the email conversation within the task. Things like this exist in programs like pipedrive, but pipedrive also has one, generic process that you move from beginning to end - it does not account for all the little steps in between!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/26/2020
James S.
Product Manager
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/07/2018

"Good for simple checklists; Bad for complex processes"

Puntos a favor: Full range of possible fields.
Drag and drop system for creating checklists.
Integration with Zapier

Contras: Slow to make changes to functionality: If you update a Checklist template it breaks the conditionality of all active checklists. This is a known issue but has taken them over 3 months to fix. Conditionality is limited to tasks, not elements within tasks. Conditionality does not include 'and/or' statements only 'if' statements. You view conditionality as a list of statements, which gets really hard to organise and find items if you have more than 15 statements. When trying to analyse data from a collection of checklists, you cannot filter for specific tasks easily. You need to unselect the items you do not want to see. So if you have more than 20 items (which you definitely will!) its labourious to unselect them all. The 'merge' functionality that lets you pipe prior answers through to other sections of the checklists is fragile. Instead of used a field is to identify the item to be merged, they use the name of the field. So if you make a change to the field name/question it will break the piping. If they used field ID's it would not break when you make such changes.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/07/2018
Paul Y.
Director
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/24/2020

"Simple to Use and Effective"

Comentarios: Good. No complaints really.

Puntos a favor: Sometimes, keeping things ultra simple makes for the most effective processes. This is what we wanted and could easily describe our processes in Process Street in a way that any user without any special training could pick up quickly. Everyone understands checklists.

Contras: The UI for setting up processes and editing steps can be a bit quirky/unintuitive - but once you figure it out once - you can get past it. Last time I checked, there is no mobile app - though it does have a mobile friendly website (at time of writing this review). As a manager, I would like to receive alerts when processes are getting blocked stuck in a stage for too long.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 06/24/2020