¿Quién usa Everhour?

El producto será perfecto para equipos pequeños y grandes, básicamente, cualquier persona que factura por las horas trabajadas.

¿Qué es Everhour?

Everhour es una de las mejores herramientas de seguimiento de tiempo para equipos. Ve quién hace qué en tiempo real, evalúa tareas, crea cualquier tipo de informes y envía facturas de aspecto profesional.

Es la integración n.° 1 de seguimiento de tiempo de Asana, Basecamp, Trello, GitHub, Pivotal Tracker y JIRA.

Si necesitas ayuda para decidir qué software de seguimiento de tiempo utilizar, infórmame. ¡Recibirás una demostración de Everhour gratis!
everhour.com/request-a-demo

Información sobre Everhour

Weavora

https://everhour.com

Fundada en 2013

Resumen de precios de Everhour

Everhour dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Everhour está disponible a partir de USD 5.00/mes.

Precio inicial

USD 5.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Formación

En persona

En directo en línea

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Everhour

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Base de datos de empleados
Cálculo de horas extra
Facturación
Gestión de control de horas
Horas facturables y no facturables
Registro automático de tiempos
Seguimiento de horas en movimiento
Seguimiento de horas sin conexión
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Tasas de facturación múltiples
Facturación
Gestión de reembolsos
Seguimiento de actividades
Seguimiento de gastos
Seguimiento del proyecto
Seguimiento del tiempo
Seguimiento del tiempo por cliente
Seguimiento del tiempo por proyecto
Base de datos de contactos
Calculadora de impuestos
Facturación de gastos imprevistos
Facturación de proyectos
Facturación en línea
Facturación por horas
Facturación recurrente y suscripciones
Facturas personalizables
Gestión de demandas de pago
Pagos en línea
Pagos móviles
Portal de facturación
Procesamiento de pagos
Varias divisas
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Gestión de control de horas
Gestión de nóminas
Mensajería
Reconocimiento biométrico
Seguimiento de asalariados
Seguimiento de ausencias por enfermedad
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Seguimiento del trabajo
Tarjeta perforada
Tarjeta perforada en línea

Reseñas de Everhour

Mostrando 5 de 253 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Paul G.
CEO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08/26/2019

"Easy hour registration with budgetting + invoicing"

Comentarios: The easy way of data entry of of my daily different tasks reduced my frustration of this tedious task and saved me time in the end. I do not use a timer, but everhour does provide one too. The overall functionality from time entry, scheduling, budgetting, reporting and invoicing makes it more than just time entry with a well thought out interface,

Puntos a favor: The software has a really nifty integration with Clickup and provides you the information in a single click.
The interface is very intuitive and helps us reduce time needed to report hours of different project tasks.
On top of the nice integration it goes even further and provides a way to get more grip on a project by defining a budget.
And when all hours written, you can customize your reports or use the API to run queries/exports of the data.

Contras: As we work with contracts too, we had to find a workaround to get these grouped/reported. We would love to see some kind of recurring projects which can be renewed on an interval, so support contracts on hourly or ficed price basis can be handled towards invoicing.

Respuesta de proveedores

por Weavora el 08/30/2019

Thanks for the insightful feedback, Paul!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08/26/2019
David C.
Owner
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/19/2019

"Everhour Review"

Puntos a favor: Everhour is very easy to use, as a daily user and admin, I use it every day to track time, and weekly to generate billing reports and invoices. Everhour has been invaluable to accurately tracking and billing my time.

Contras: Only thing missing is a phone app, but the website works well enough on mobile that you don't really need it.

Respuesta de proveedores

por Weavora el 11/20/2019

Hi David, thanks for a great review! do you refer to an Android app?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/19/2019
Nick W.
Director
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 04/04/2018

"Great idea but let down by broken integration and open ended support"

Puntos a favor: Logging hours in Basecamp 2 works really well.
They've definitely taken the time to think it through and look at usability.
It's really handy to have the start/stop buttons next to each task.
And the idea of being able to automatically pass that through to account software is a good one.

Contras: Sadly the integration with Quickbooks doesn't work
Invoice numbers are emptied and delivery email address is also removed
So it's a real pain to have to find and manually assign the correct sequential invoice number and address.
It's easier to copy and past the times from Everhour into a new invoice in QB
- but then that really defeats the whole point of the software!
Having spoken to the support team, I couldn't get a timescale for a fix.
They agreed it was unreasonable to pay for software whilst waiting for it to be made usable - but didn't have any other suggestions.
Good software needs good support and that wasn't a great response.
I'd love to use this software, but just can't wait indefinitely without any indication of how long for bugs to be resolved and sadly, competitors, much like Everhour all want an annual commitment
So it'll be at least 12 months of using something else before I can even think about looking at Everhour - by which time whatever alternative solution I've chosen will be entrenched in my business and difficult to change.

Respuesta de proveedores

por Everhour el 04/05/2018

Hi Nick,

Our apology for not living up to your expectations. I completely understand that my answer to you was not great, however, I did not want to feed you with false promises.

We highly welcome such users as you who could point to the drawbacks of our product. I will do my best to convince the team look into these issues as soon as they can.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 04/04/2018
Daniel A.
Founder
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/09/2019

"Excellent, just excellent"

Comentarios: Tracking time and cost to me vs employee. Seeing meeting time costs and ensuring meetings are short. Improved visibility into costs of things I didn't realize takes so long.

Puntos a favor: I like the Asana integration. I use the application regularly to keep track of project timelines and estimates. Manage employee times and timesheets and know who's in and who's out. Tried about 4 other apps and this was the exact one I was looking for. Once I found it I stopped looking.

Contras: I sometimes get confused where some of the admin features live. Having the tabs in tabs I can get a bit lost finding what tab contains timesheets or reports.

Respuesta de proveedores

por Weavora el 10/11/2019

Hi Daniel, thanks a lot for your feedback. We will think it over how to avoid menus in menus.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/09/2019
Roshni S.
Sr. Business Analyst & Scrum Master
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/19/2019

"Loving Everhour so far"

Puntos a favor: I use Everhour integrated with JIRA. New updates come through every few days making the product more wholistic in its purpose, seems like they're working through a well-prioritised list of features.
I'm quite excited to see new stuff being rolled out almost each week even though not all of them always apply to me. They respond very quickly to support requests and their help sections are quite informative.

Contras: I didn't have the option to import hours from my old tool into Everhour and had to / still have to do that manually for 10 people for 3 months so we could get all hours from start of the financial year into the system.
There is an option to set Client Budgets however they dont get pulled into the reports (yet) - waiting for this feature to come through soon :)
Would be good t be able to define multiple budget periods.
Eg: "xx" amount for initial implementation for a client from Jan-Feb, and then an on-going "yy" amount from March on wards .
This is currently a manageable issue, but i do need to go in and remember to change budgets etc manually.

Respuesta de proveedores

por Weavora el 11/20/2019

Hi Roshni, thanks for your thoughts, we will think about them!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/19/2019