¿Qué es Orderhive?

Orderhive es un software de gestión de inventarios simple, pero potente para los comercios minoristas en línea. Automatiza la actualización de inventario a través de canales como Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, etc. Simplifica el cumplimiento de pedidos con la integración de Orderhive con Amazon FBA y cumplimiento de pedidos multicanal. Imprime etiquetas y haz un seguimiento de los paquetes de USPS, UPS, FedEx, DHL, etc. dentro de Orderhive con unos pocos clics. Gestiona la triangulación de envíos, los pedidos al por mayor, las compras, los pagos, el seguimiento de envíos y mucho más con facilidad.

¿Quién usa Orderhive?

Orderhive es adecuado para comercios minoristas de todo el mundo que buscan agilizar y automatizar los procesos de inventario y pedidos.

¿Dónde se puede implementar Orderhive?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Orderhive Inc.
  • Ubicado en Ahmedabad, EE. UU.
  • Fundada en 2015

Asistencia de Orderhive

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Orderhive Inc.
  • Ubicado en Ahmedabad, EE. UU.
  • Fundada en 2015

Asistencia de Orderhive

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Orderhive

Orderhive Software - 1
Orderhive Software - 2
Orderhive Software - 3
Orderhive Software - 4
Orderhive Software - 5
Ver %{screenshots_count} más
Vídeo de Orderhive
Orderhive Software - 1
Orderhive Software - 2
Orderhive Software - 3
Orderhive Software - 4
Orderhive Software - 5

Comparar el precio de Orderhive con productos similares

Orderhive

Orderhive

USD 95.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 59.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
Sin información del proveedor sobre los precios
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 9.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Orderhive

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Auditoría de inventario
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Carro de compra
  • Catalogación/Categorización
  • Compatibilidad de varios formatos
  • Compras y recepción
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo del precio de envío
  • Códigos de barras/RFID
  • Entrega por avión
  • Envío por vía terrestre
  • Equipamiento
  • Etiquetas de envíos
  • Facturación
  • Gestión 3PL
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de almacén
  • Gestión de cadena de suministro
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de envíos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de gastos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la importación/exportación
  • Gestión de la producción
  • Gestión de materiales
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de productos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de transporte
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión financiera
  • Identificación del producto
  • Integraciones de terceros
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Modelos de etiquetas
  • Métricas de rendimiento
  • Optimización de inventario
  • Panel de actividades
  • Para comercio detallista
  • Pedidos recurrentes
  • Personalización
  • Planificación de ventas y operaciones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Procesamiento de facturas
  • Protocolo AS2
  • Punto de venta (POS)
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de envíos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de números de serie
  • Seguimiento de pedidos
  • Transformación de datos
  • Tratamiento de pedidos

Alternativas a Orderhive

One Platform. Total Commerce Control.
Un lugar para vender tus productos en Amazon, eBay y muchas más plataformas de comercio electrónico. Deleita a tus clientes y conquista la administración.
Access Mintsoft is a cloud-based order management system for 3PLs, fulfilment houses and online retailers.
Aplicación de gestión de inventarios y producción simple y visual creada para fabricantes, artesanos y empresas manufactureras que venden en línea (por ejemplo, Shopify). Descubre más sobre Katana Manufacturing ERP
Aumenta el control de las pequeñas y medianas empresas con SAP Business One, un software diseñado para crecer con la empresa.
Brightpearl es una plataforma de operaciones minoristas que se integra estrechamente con todos tus canales de venta.
El software de contabilidad líder para pequeñas empresas. Acceso instantáneo a la información de clientes, proveedores y empleados.
Leverage scalable technology and robust integrations to manage seamless multichannel eCommerce backend operations & boost ROI.
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa.
NetSuite CRM+ ofrece a tu empresa potentes capacidades de front-office en una única solución de CRM basada en la nube.
Adecuado para empresas en los sectores de venta minorista, venta mayorista, fabricación y producción de alimentos que tienen requisitos para administrar los niveles de inventario.
Ecomdash es una herramienta de gestión con panel centralizado que ayuda a las empresas de comercio electrónico a automatizar sus operaciones, crecer y vender a través de múltiples canales.
INVENTARIO MULTICANAL Y SOLUCIÓN DE GESTIÓN DE PEDIDOS.

Opinones de Orderhive

Evaluación media

En general
4.4
Facilidad de uso
4.4
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.2
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
25%
3
5%
2
1%
1
6%
Moshe
Moshe
Manager en Israel
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great, just great! Their customer service is much better than other alternatives.

5.0 hace 5 años

Comentarios: - Inventory Sync across all marketplaces.
- Saved us money in operating expenses.
- Helped us reach higher ranks in many marketplaces including eBay and Amazon.
- Allows us to provide better customer service.
- Allows us to work with Drop Shipper with ease.
- Allows us to make better PO (since we know exactly how many products were purchased across all marketplaces).

Puntos a favor:

Customer support: They have responded within few hours and was available on the phone / Skype whenever I needed them. Software: They offer integrations with all the main marketplaces and there isn't any limitation on the number of users. for each marketplace. They have templates for each situation you may encounter as a business such as an invoice, PO and many more. It's possible to export any information you need, create new orders via their system which is very valuable to manufacturers, as they work with Dealers. Price: I've checked all their competitors: Skubana, Zentail, SolidCommerce, Sellbrite and more, and I can tell you with complete confidence that at this time, Orderhive offers the best price for the features they provide. Ease of use: Their system is more advanced than most of their competition. They provide many features so it takes few days to get the hang of it but in return, you have control of everything. Their only real competition, in my opinion, is Sellbrite but the price difference doesn't justify it. My overall impression of them is very good and I suggest that if you manage more than two marketplaces and have an issue maintaining inventory count, try them. I'm certain you won't regret it.

Contras:

In my opinion, they are missing a listing tool, better analytics tools, and PO to be a complete package but I'm not complaining since you can solve two of those issues with a little bit of knowledge in Excel.

Arturo
Software Support analyst en RU
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good Linnworks alternative

4.0 hace 4 meses

Comentarios: I believe this software have potential to grow and become very reliable.
Whilst there have been some issues and downtime with the FTP integrations, the support team and their developpers have always been very quick to fix them and improve them with additional features
The overall customer support has been exceptional As a company using Amazon, FBA, Shopify, Ebay, WooCommerce and wholesale sharing the same stock and syncing it from our ERP, it really works

Puntos a favor:

It does all we need to integrate it with our ERP via FTP import / export XML

Contras:

FTP xml order export every 1 hour minimum might not be enough for some ERP integrations that need to sync orders and shared committed stock faster accross multiple channels. Decreasing the 1 hour window to 15 min ( like Linnworks ) would make a great difference

Alex
CEO en EE. UU.
Artículos deportivos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Fantastic eCommerece Light ERP Order Management System

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Very good steam that cares

Puntos a favor:

ecommerce integrations, marketplace integrations

Contras:

reporting is a bit weak, especially on product sales and accounting

Usuario verificado
Japón
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Good Price, Very Slow and Technical Glitches

3.0 hace 5 años

Puntos a favor:

The price is one of the lowest in the business for what it offers. You can even connect Amazon FBA inventory and manage your purchases which makes other applications usually very expensive. Positive is also that it supports Multi-Currency and shows the customers country in the order overview. Support replies usually within the day via email or skype.

Contras:

When you tag an order it doesn't instantly show this tag, you first have to click somewhere else or refresh the page. And sometimes its really slow and you have to wait half a minute until something happens when you click to open a view or order. What also bothers us is that you only can put orders on hold when you are in the "Awaiting shipment" Order view, but not in the "All order" view. If you want to get your customized features, you have to pay one year in advance. Recently we have the problem that orders from Amazon or Ebay won't show up in Orderhive. Because we have to fulfill some of them within 1 business days, this problem is a real problem. We then have to print all orders manually from Amazon or ebay and make our labels manually which takes a lot of more time. The orders will appear in Orderhive 6-12 hours after they have been placed. This happened to us maybe 5 times already. After contacting the Orderhive support they very quickly replied to us on Skype. But then they told us to contact Amazon ourselves to find out what's going on. After we've noticed that it's not only eBay but also Amazon they didn't come up with a solution yet. The last time it happened this week they've replied it was a technical glitch which affected all users of Orderhive. We are looking for another solution now, but we know it will cost us a lot more. I guess you get what you pay for.

Christina
CEO en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

For the money Orderhive works better than some really expensive programs we have tried.

4.0 hace 3 meses

Comentarios: Orderhive is an overall great value. Its inventory, kitting and bundling capabilities have made managing our inventory very easy. It has more robust inventory features than Zentail and SkuVault, however in other areas it still has a way to go. It has been more accurate with tracking our inventory across the marketplaces than other programs, and while it has more features, Inventory is really the only one we use regularly. I would love to see it grow into multi-channel listing management and add some more basic features and rules, but overall we are very happy with orderhive and will continue to use it.

Puntos a favor:

It offers a good solid inventory solution. It has been hard to find a program with Multi-warehouse inventory tracking that doesn't cost a fortune. Unlike most other programs Orderhive will take the inventory out of the location that it is shipped from , keeping a more accurate inventory of each warehouse. The accuracy is pretty solid, as we have not found one yet that works for our sku set and setup, but Orderhive has been the best so far.

Contras:

*No half cent pricing- unable to use many of the built in features. *Partial ship orders from multiple warehouses. You cannot split an order into multiple warehouses to ship