Orderhive

¿Quién usa Orderhive?

Orderhive es adecuado para comercios minoristas de todo el mundo que buscan agilizar y automatizar los procesos de inventario y pedidos.

¿Qué es Orderhive?

Orderhive es un software de gestión de inventarios simple, pero potente para los comercios minoristas en línea. Automatiza la actualización de inventario a través de canales como Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, etc. Simplifica el cumplimiento de pedidos con la integración de Orderhive con Amazon FBA y cumplimiento de pedidos multicanal. Imprime etiquetas y haz un seguimiento de los paquetes de USPS, UPS, FedEx, DHL, etc. dentro de Orderhive con unos pocos clics. Gestiona la triangulación de envíos, los pedidos al por mayor, las compras, los pagos, el seguimiento de envíos y mucho más con facilidad.

Información sobre Orderhive

Orderhive Inc.

http://www.orderhive.com

Fundada en 2015

Orderhive Software - 1
Orderhive Software - 2
Orderhive Software - 3
Orderhive Software - 4
Orderhive Software - 5
Vídeo de Orderhive
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Precio inicial

USD 44.99/mes
USD 20.00/mes
USD 499.00/mes
USD 20.00/mes

Versión gratuita

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Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis No

Orderhive: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Orderhive

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Análisis en tiempo real
  • Base de datos de contactos
  • Catalogación/Categorización
  • Catálogo de productos
  • Compras y recepción
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
  • Etiquetas de envíos
  • Facturación
  • Gestión de almacén
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos especiales
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de stock
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Modelos personalizables
  • Optimización de inventario
  • Panel de actividades
  • Pedidos de ventas
  • Pedidos recurrentes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Registro de pedido
  • Reposición de inventario
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de pedidos
  • Sincronización de datos
  • Tratamiento de pedidos
  • Varias divisas
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Sistemas de gestión de pedidos

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  • Búsqueda/filtro
  • Catalogación/Categorización
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  • Control de presupuestos
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de almacén
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de envíos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de gastos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibos
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  • Seguimiento de pedidos
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Lista completa de Software para gestión del stock de ropa

Alternativas a Orderhive

Más alternativas a Orderhive

Reseñas de Orderhive

Todas las opiniones

Calificación general

4.4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.6
Funcionalidades 4.2
Relación calidad-precio 4.4

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Moshe B.
Manager
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03/25/2018

"Great, just great! Their customer service is much better than other alternatives."

Comentarios: - Inventory Sync across all marketplaces.
- Saved us money in operating expenses.
- Helped us reach higher ranks in many marketplaces including eBay and Amazon.
- Allows us to provide better customer service.
- Allows us to work with Drop Shipper with ease.
- Allows us to make better PO (since we know exactly how many products were purchased across all marketplaces).

Puntos a favor: Customer support: They have responded within few hours and was available on the phone / Skype whenever I needed them. Software: They offer integrations with all the main marketplaces and there isn't any limitation on the number of users. for each marketplace. They have templates for each situation you may encounter as a business such as an invoice, PO and many more.
It's possible to export any information you need, create new orders via their system which is very valuable to manufacturers, as they work with Dealers.
Price: I've checked all their competitors: Skubana, Zentail, SolidCommerce, Sellbrite and more, and I can tell you with complete confidence that at this time, Orderhive offers the best price for the features they provide. Ease of use: Their system is more advanced than most of their competition. They provide many features so it takes few days to get the hang of it but in return, you have control of everything. Their only real competition, in my opinion, is Sellbrite but the price difference doesn't justify it. My overall impression of them is very good and I suggest that if you manage more than two marketplaces and have an issue maintaining inventory count, try them. I'm certain you won't regret it.

Contras: In my opinion, they are missing a listing tool, better analytics tools, and PO to be a complete package but I'm not complaining since you can solve two of those issues with a little bit of knowledge in Excel.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03/25/2018
George C.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/21/2020

"Not perfect, but lightyears ahead of anything else on the market."

Comentarios: Orderhive has helped us reduce latency in order fulfilment, allowed us to setup automations which add users automatically to mailing lists in other platforms, and therefore ask for feedback, provide offers etc. It allows us to create invoices automatically, to manage our inventory across multiple platforms, to keep track of customers, to print shipping labels and all paperwork needed on customised forms that we built (The paperwork that can be generated is pretty standard, but all can be customised by you, if it's fairly minor or even i some cases major changes needed. You don't have to pay them for this.) We work much better now and I hope as we integrate more and grow, Orderhive will grow alongside us. Customer service is definately the high point. If I can be polite and say they are very patient, helpful and we are NOT an easy business/customer to fit software to. if they can manage you - you will be fine. Orderhive is not perfect, but it is more perfect than anything else on the market. It's also not the cheapest - but you get what you pay for - a million features, more can be built if you need them - I wouldn't hesitate to recommend Orderhive to anyone, and regularly do. Awesome.

Puntos a favor: Orderhive allows us to integrate almost everything with almost everything. Probably the best feature of Orderhive is the least tangible or measureable: the staff. The customer service I have received has been outstanding thus far. The team are knowledgeable and transparent and will always at least try to help you get to where you need to be. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is smart and incisive and always goes above and beyond to get you there. I'm not sure when he sleeps, but is always around when you need him. The rest of the team are supportive and available. The automations are our other most liked feature. The ability to set rules based actions, create auto invoices, send emails when something happens, move orders around automatically is great. I genuinely could not find another piece of similar software that will do as much as orderhive does, for the price point that it does it at. It is not perfect by any means, but even in their flaws, they excel: there is, built in, a feedback feature which when opened, will allow you to search for issues highlighted by other users and from there you can see if it is development, planned, executed etc. If something needs doing they listen to users almost constantly and will implement it. It feels like they are building and evolving the platform on almost a daily basis and based on customer feedback, which is awesome.

Contras: The one downfall of Orderhive is its biggest plus - It's massive. There is no way you will learn it all in a week or even a month. It is so packed with features that it's impossible to know how many ways it will fix workflows or what it can help you with, simply because it is so flexible; this takes time to learn. The demo version is not long enough (2 weeks) and you'll need to pay for the team to set you up ($99). This is a bit catch 22, when you do the demo with demo data, it looks like a fairly standard bit of kit - nice but nothing super special. It's only when you actually get your data in there and start using it that you begin to understand how and why it will help. You need to pay for this though, and i as a demo user, did not want to pay to be set up in a piece of software that by definition I hadn't decided i was using yet. Doing the demo with the team definitely helped and I recommend it to everyone. It's impossible to get an idea of it on your own. The help database is good, lots of videos, but way more depth is needed in articles to understand how features work the way they do. For example, what rules the automations follow. What order they get activated in. If one is triggered and another 2nd later automations instructions conflict with it, what happens. The automations side is new and I feel like they're still building it out though, so probably more articles will come later. The features though are great, and we genuinely couldnt run our business without them.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01/21/2020
Amy H.
owner
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/31/2021

"A necessity"

Comentarios: I am very pleased, and would highly recommend Orderhive.

Puntos a favor: Good inventory management is very important to me since most of my items are one of a kind, and I sell on multiple venues.

Contras: Integration with all venues was very painless and simple, I have never had any trouble using Orderhive.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 05/31/2021
Amaan J.
VP of eCommerce
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03/23/2021

"hurts to write this review"

Comentarios: I used orderhive for our ecommerce/whoelsale business for 3 years. For over 2 years, I was not willing to sign a contract because how often the software integrations would fail, whether it was not updating tracking on amazon, or not importing orders from some channels, not tagging orders properly, or not exporting invoices into our quickbooks accounting software. Those were the most common issues we had, but as a ecommerce company, those are the lifeblood of our business The sales rep finally convinced me to sign up for a 1 year contract after quite some time. 3 months into my contract, I get contacted by a manager on their team saying that my order volume is too high (it was actually much lower order volume than when i signed up) and I need to start paying an extra $.12 per order or upgrad my plan even further. This was not told to me when I signed up for the 1 year contact. When I signed up for the one year contract, they gave me user based pricing while they knew everything about my order volume and integrations. Overall, the software is packed with features and is cheap, but it really is very buggy. They are trying to improve things, but the customer service is mostly lacking and the bugs are everywhere. Worst of all, they got me into a contract and then chagned the terms and tried to increase the price.

Puntos a favor: - cheap (compared to others). but in the long run it costs you more because the software is full of bugs!
- tons of features (that don't consistently work)

Contras: - so many bugs!
- customer service (9/10 times they wouldn't help and would say "we need to escalate this to our technical team". those 9 times were all time sensitive for our business
- no mobile app for iOS
- lock you into a contract and then try to charge you more after 4 months of being locked into their buggy software

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03/23/2021
Sonja W.
founder/owner
Educación primaria/secundaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/01/2021

"Satisfied"

Comentarios: Fantastic

Puntos a favor: This software helped streamline a lot of otherwise very time consuming admin functions

Contras: There will always be place for improvement but thus far i do not find anything i do not like about Orderhive

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04/01/2021