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Sobre Voiso

Solución de centro de atención telefónica todo en uno diseñada para aprovechar al máximo cada interacción con el cliente

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Mostrando 2 opiniones

Sven H.
Sven H.
Power Engineer en Croacia
Usuario de Linkedin verificado
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

An awesome call center software

5 hace 9 meses

Puntos a favor:

This software has a ton of metrics and functions for a free trial or a low price. Pretty satisfied. Very easy to find and use the many functionalities.

Contras:

Not much to dislike about the software, given that I only used the free trial. So far so good.

Phidias P.
System Administrator en Chipre
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great call quality and Service

5 el año pasado

Comentarios: PReviously having many issues and complaints about calling and interuptions.
With Voiso the complaints and call issues are to the minimum.

Puntos a favor:

User-friendly. Was easy to set up and swap from our current calling system we were using.

Contras:

Comparing to other calling systems he hardly found any issues with the administration of the system