Opiniones de Univex Retail Software

Sobre Univex Retail Software

Univex Point of Sale, e-Commerce and Retail Management software gives you Aussie-based, personalised and proactive phone support 7 days

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Puntos a favor:

No disponible

Contras:

No disponible

Valoraciones de Univex Retail Software

Evaluación media

Facilidad de uso
5.0
Atención al cliente
5.0
Funcionalidades
5.0
Relación calidad-precio
5.0

Probabilidad de recomendación

10/10

Univex Retail Software tiene una valoración global de 5 estrellas sobre 5 según las 2 opiniones de usuarios de Capterra.

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Ishan G.
Administrator en Australia
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Univex Awesome

5 hace 4 años

Comentarios: They are very friendly, efficient and helpful staff. Customer service team is very knowledgeable and ready to help anytime with anything you need. They don't just provide a software and call service they also help in improving your business.

Puntos a favor:

Customer Service, Auto Back up, easy to deal with

Contras:

There's nothing much to say as their are perfect in their job.

Vince N.
Owner / Manager en Nueva Zelanda
Bienes de consumo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Recommended any retail business who need a partner in IT

5 hace 3 años

Comentarios: For many years now the team at Univex have helped Big Jims Garden Centre grow to new heights. We love it.

Puntos a favor:

Powerful, great loyalty and business intelligence systems, fantastic support

Contras:

Nothing. It does everything we need, and Univex will customise the software if we need extra.