15 años ayudando a las empresas panameñas
a elegir el mejor software

Sobre Vagaro

Utiliza el software y las aplicaciones de Vagaro para peluquerías y salones de belleza para tomar reservas, procesar pagos, enviar recordatorios y promocionar tu negocio. Precio inicial: 25 $ al mes.

Descubre más sobre Vagaro

Puntos a favor:

I like the professional view and the ease with integration.

Contras:

Poor customer service with and attitude. Difficult to use for for more then 1-2 people.

Valoraciones de Vagaro

Evaluación media

Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.7

Probabilidad de recomendación

9.1/10

Vagaro tiene una valoración global de 4.7 estrellas sobre 5 según las 3,366 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (3,366)

Christie
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Deportes, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Makes My Business & Life Scheduling Much Easier

4.0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Me encanta

5.0 hace 4 años

Comentarios: Todo en uno a un precio accesible, mejor que otras compañías que he probado y en Puerto Rico funciona super bien.

Puntos a favor:

EL precio es fabuloso. Ellos pensaron en todo y como cada negocio tiene necesidades diferentes crearon los servicios individuales y tu los añades de acuerdo a las demandas de tu negocio y eso vale un millón. Accesible y fácil de usar. Te facilita la vida muchísimo. Gracias por crear esta super herramienta para negocios.

Contras:

no he visto un contra. todo me encanta. los tutoriales son lo mejor.

Respuesta de Vagaro

hace 4 años

Hello, thank you for sharing your feedback. We appreciate it so much. We are grateful to have you as a Business on Vagaro!

Elmer
Ingeniero de sistemas en Colombia
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

La gestion de vagaro

5.0 hace 9 meses

Puntos a favor:

Cumplió con mis expectativas puesto que me permite recordar citas, su facilidad y gestión es muy buena lo que hace que esta herramienta sea llamativa.

Contras:

Muchas veces no es tan rápido, varia muchas veces en la rapidez dependiendo del dispositivo en donde se ingrese.

Tania
Dueña en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Estoy feliz con Vagaro debería ser bilingüe inglés y español

5.0 hace 2 años

Comentarios: Para mi las citas de las clientas m. Me gustaría usar todo lo relacionado con social media integrado a vagaro

Puntos a favor:

Me ayudo mucho mi esposo porque todo es en inglés , así lo he aprendido usar. Español porfavor

Contras:

Creo que si estuviera en español podría usar el 100 % d Vagaro hay muchas cosas no he podido usar porque no las entiendo

Adela
Estilista en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Very Help to Small Bussiness

5.0 hace 4 años

Comentarios: Tiene el mejor precio para los micro negocios

Puntos a favor:

las clases son verdaderamente interesantes

Contras:

Todo esta muy bien entendido en las clases

Respuesta de Vagaro

hace 4 años

Hi Adela, thanks so much for your feedback. We greatly appreciate that you took the time to share your experience with our Software. Thank you for being a Vagaro Business!

Santiago
ingenieria sistemas en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Hardware informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Could you choose Vagaro?

5.0 hace 6 meses

Comentarios: Buena, ayuda bastante para la gestión de cualquier empresa por lo que no veo porque no recomendarlo.

Puntos a favor:

La ayuda que da para la programación de citas y gestión de meetings u o básicamente organización del personal es impecable. 10/10

Contras:

Seria mejor si el cobro de uso por el software fuera un cobro único ya sea mensual o anual y no por movimiento o transacción.

Isidoro
TASK FORCE en España
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Empresas

4.0 el año pasado

Puntos a favor:

Desde mi experiencia dentro del ámbito empresarial, considero que lo más destacable de la app, es el precio que tiene con respecto a otros similares, y que, además de ello, cumple con las expectativas notablemente. Además, a todos nos pasa que nos olvidamos de muchas cosas, y con esto, ayuda gracias a los recordatorios, a que no pase esto.

Contras:

No tengo nada malo que añadir acerca de este software. Es más, como he dicho antes, una aplicación con esta utilidad, sirve para mucho positivamente, tanto a las empresas, como a los clientes.

Eduardo
TASK FORCE en España
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

El software de citas.

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

Me he encontrado con un software estupendo con muy buena facilidad de uso y de gran calidad. Además es muy accesible para todo tipo de personas que deseen usarla y con una primera impresión muy llamativa para los clientes.

Contras:

Considero que una de las pequeñas contras que se pueden encontrar en dicho software es la rapidez del mismo. He intentado acceder a través de distintos medios y el tiempo de rapidez y de carga no varía en función de un medio u otro.

Edisson
Dentista en Ecuador
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Mi agendador

5.0 hace 9 meses

Comentarios: Me ah gustado mucho ya que gracias a su prueba gratuita pude saber cómo funciona y tiene un costo muy accesible para pequeños negocios.

Puntos a favor:

Es una App fácil y sencilla para el agendamiento y recordatorio de citas para mis pacientes.

Contras:

Es algunas ocasiones para algunas personas puede ser desconocida y tal vez sea por desconocimiento a nivel de país.

daniel
daniel
Ingeniero Ambiental en Ecuador
Usuario de Linkedin verificado
Educación primaria/secundaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Una herramienta indispensable para agendar citas

5.0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

La eficiencia de gestionar citas y personal de manera rápida y segura

Contras:

Que demora tiempo de aprendizaje a personas que no tienen conocimiento de los software.

Arturo
Operador en México
Desarrollo de programas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Vagaro

4.0 el año pasado

Puntos a favor:

Vagaro me ayuda a organizar todos mis formularios, notas de tratamiento y notas privadas de yoga, todo en un lugar seguro.

Contras:

perder oportunidades de expansión y de clientes potenciales.

Alejandro
Comercial banca en España
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Vagaro para agendar citas

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

La facilidad de utilización es esencial a la hora de escoger una aplicación, Vagaro cumple

Contras:

Aún está en inicio y tiene que mejorar mucho

kelly johana
siso en Colombia
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

vagaro la mejor plataforma de pago

5.0 el año pasado

Comentarios: hasta la fecha llena todas mis expectativas cumple con todo lo que promete

Puntos a favor:

me permite realizar pagos de nomina puedo sincronizar el calendario con fechas de corte u pago

Contras:

de hecho me gusta todo de este software

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Vágaro no me trajo ninguna novedad

3.0 hace 12 meses

Puntos a favor:

Fue relativamente fácil de usar y buena sincronización

Contras:

No me aportó grandes cosas, se intentó implementar en mi trabajo pero no resultó.

Federico
Federico
CFO en Brasil
Usuario de Linkedin verificado
Banca, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great tool to Manage your Appointments and Scheduling

5.0 el año pasado

Comentarios: The Vagaro solution has really exceed our expectations, we needed a solution to schedule, update and follow up our consultants appointments and this tools has become a part of our day to day operations.

Puntos a favor:

Excellent tool to book appointments online, very easy to use and implement. Saved us a lot of money increasing the efficiency from our consultants performance. Our [sensitive content hidden]receive confirmations and reminders, really supporting our business.

Contras:

The main issue is the price, I believe it could be a little lower, they charge per user. A free version would be awesome!

Julie
Julie
Human Resources Generalist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Excellent time management tool for startups and SMEs

4.0 hace 9 meses

Comentarios: Through the years, I've tried a number of other online scheduling tools, but Vagaro is far and away the finest option for companies of any size. Vagaro has considered every detail, including cost, usability, online tutorial videos, quality customer service, and a plethora of customizable features like gift card and credit card integration, as well as email and marketing tools.

Puntos a favor:

Excellent service is a major selling point for me. Their instant messaging service is quick and simple to use. The program is constantly updated, making it seem better and better while improving its functionality.

Contras:

I'm not sure I have many complaints because they seem to listen to their consumers and address any issues that arise. The biggest challenge has been teaching customers how to properly pronounce the name.

Keyone
Barber en EE. UU.
Hostelería, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Oh how I love Vagaro!!

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: A few words : EXCELLENT, STREAMLINED SERVICE AND MAKES MY DAY FLOW

Puntos a favor:

I love how streamlined it has become in my work/life balance. It's almost like my boss dictating when I can or cannot have the day off. It just helps in many ways with me mapping out my day and as a big plus I can link it with my Apple Watch.

Contras:

Honestly I'll need a while to think about if I had any complaints in the past but for now I'm just gonna enjoy my experience.

Stephanie
Technical Support en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Initially Good, then overall decline in application

1.0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Initially, it was really good, however, about 6 months ago there was a major upgrade, and the application has declined and seems to have many issues within their marketing campaign, forms, and syncing between locations.

Puntos a favor:

Initially, we needed to track our customers packages, gift cards, and appointments. Scheduling, reminders and forms for services were also an important feature.

Contras:

We are required by our insurance company to have forms for each service and forms have been an issue by not sending out to customers, saying they are filled out when they are not. Additionally, the marketing campaign feature (emails/text) does not provide you with correct data. What they say will be "Announced" does not match what was processed and text messages are sent DAYS after it was announced. Additionally, customers are missing from the email/text campaigns and Vagaro says that to account for any missing customers that would be an "enhancement". Reallyyyyy, what is processed versus delivered/failed do not match and there are missing customers and that is considered an enhancement. Additionally, you have to submit a ticket to determine what happened and if they don't research it with a 7-day window, they respond that they can't research it. We have been going round and round for over 4 months to get these issues resolved. Very disappointed in where this application is going.

Respuesta de Vagaro

hace 2 días

Thank you for bringing these concerns to our attention. We've taken note of the issues you've experienced with our service. We appreciate your patience and understanding as we work to resolve these issues. If there's anything specific you'd like us to address or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We're committed to ensuring that your experience with our software meets your expectations.

Mavis
Salon Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Starting Back Post Covid-19

5.0 hace 3 meses

Comentarios: Overall, I am very pleased using Vagaro software. It allows my clients and customers to book online, to cancel an appointment and reschedule if needed, saving me time. I can go in and change the look of my Vagaro site whenever I want. The software allows me to send email blast for little or no cost. It's a great way to stay in contact with your clients and customers. There's a lot to like about Vagaro!

Puntos a favor:

I pretty much like everything about Vagaro. The software is very easy to use and even if you get stuck, Vagaro has a university where you can take a class on how to use Vagaro or a specific task you're trying to perform. I find that the price was well within my budget for a software program that has all of what you need to build a successful business compared to other programs.

Contras:

I think the thing I like least about Vagaro is the fact that the add-on functions cost extra. To feature your business on Vagaro, its an extra fee, and also it's extra to develop a form, it's the little extra fees that really adds up, especially when your building your business.

Cory
Owner and Nurse Practitioner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Med Spa office organizing tool

5.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Wonderful! It is used by several members of our staff for various aspects of our clinic operations.

Puntos a favor:

Ease of use and affordability! Also, HIPAA compliance, inventory tracking, & online booking! This is THE program that holds our clinic together and allows us to continue to operate effectively.

Contras:

Sometimes, it doesn’t connect well through our WiFi firewall for some reason, but it’s easy enough to hotspot for access if/when this happens.

lubna
salon en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

love every bit of it

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: its great coustomer service is experince worthy

Puntos a favor:

i have been using vagaro pass 3 years and i love every bit of it it is very comfortable

Contras:

nothing everything is great i love it so so much

Katherine
Assistant manager en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Best scheduling tool for business and clients

5.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Easy to view your schedules overall by the day, week or month. Black out dates and change appointments if needed. Collect payments if deposit fees are required.

Contras:

Users can be locked out if they have used other emails with different providers

Jennifer
nail tech en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Amazing product

5.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

I love everything about this app simple client friendly and great to work with

Contras:

nothing to dislike, honestly its all so simply

Orlando
Orlando
Massage therapist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Great for scheduling massages

5.0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Good experience an easily manageable calendar. I like the text received after i get an appointment. The calendar sync is slow but i do really like the calendar.

Puntos a favor:

It has many features that i use and have a relative ease with.

Contras:

It maybe the browser but sometimes buttons or features don’t work and stall out.

Klaus
Studio Manager en EE. UU.
Deportes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

I lost customers and money because Vagaro is unreliable and faulty in lots of ways.

1.0 hace 3 años

Comentarios: Don't waste your time.
Customer service made me believe that issues have been resolved on numerous occasions when they actually were not solved at all and I kept losing money.
Vagaro is advertised to be a management solution for salons as well as fitness studios, yoga studios and alike.
I used it to run my yoga and fitness studio.
Vagaro is not at all suitable for fitness businesses.
The app simply does not serve the needs to handle class bookings, recurring memberships and collection of fees,
discounts as well as prepaid punch cards in a way it helps you as a business owner.
I spent a lot of time to build workarounds for features that were supposed to work,
but actually never worked the way they were intended.
Customers regularily get confused by the way pricing for memberships is shown on the sales pages,
which either drives them away or they need to call the business to purchase something.
I lost lots of customers as well as money because of the many issues the app has.
For the entire last month the software sent out receipts to my customers, but never collected associated fees.
Customer support confirmed that vagaro software caused this, but they refused to reimburse me or do anything about it. They put it off by sending me an email,
saying that vagaro is not able to compensate me for the lost money.

Puntos a favor:

+ Visual appealing user interface + Seemed to work for a fitness studio (but it is not) + Has a booking mobile App

Contras:

- Unreliable features. You never know if something is working or not. - You need to figure out lots of workarounds to accomplish doing simple things that Vagaro is supposed to handle for you - Customer Support is no help, I got lied to several times.

Marissa
owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

After 7 years with another booking software, we switched to Vagaro in 2019 and have been very happy

5.0 el año pasado

Comentarios: We really like Vagaro. We have improved/streamlined our online booking thanks to it.

Puntos a favor:

The interface is easy to navigate and is much more client-user friendly than other booking software. And Daily Deals are great!

Contras:

Vagaro still doesn't have a lot of little features/extensions that would make doing business even easier, but they keep adding new things, which is helpful.