160 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Windward es un generador de informes y documentos integrado para datos de gran volumen en un entorno de diseño fácil de usar. Descubre más sobre Windward Core
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad. Descubre más sobre Windward Core
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Automatización de redacción y gestión de tus documentos. Puedes unirte a más de 95 000 usuarios en más de 36 países, incluidos usuarios de Fortune 500 como PwC y principales firmas de abogados. Descubre más sobre Legito
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos receptivos que intuyen tu forma de pensar y se editan automáticamente. Automatización de documentos completamente libre de programación. Más de 95 000 usuarios en más de 36 países. El mayor cliente del mundo: PwC. Utilizado por firmas de abogados, departamentos internos de asuntos legales y adquisiciones, asesores generales, instituciones financieras (bancos, seguros, etc.), sector inmobiliario (corredores y desarrolladores), RR. HH. Descubre más sobre Legito
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Document automation to create custom documents in Word. Generate multiple documents at once. Conditional logic, formulas, macros. Descubre más sobre Woodpecker
Document automation to create custom documents in Word. Eliminate embarrassing errors. Quickly draft agreements, letters, contracts, purchase orders, and other legal documents accurately and consistently. Generate multiple documents with the same input data so you don't have to enter data twice. Use web-based intake forms to automatically create your documents, automating your entire workflow. Dedicated Account Manager. Template building services available. Zapier integration & API. Descubre más sobre Woodpecker
Document automation to create custom documents in Word. Eliminate embarrassing errors. Quickly draft agreements, letters, contracts, purchase orders, and other legal documents accurately and...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Crea documentos, propuestas, presentaciones PPT y gráficos de Excel de manera coherente con la marca. Gestiona fácilmente la marca online de forma centralizada. Descubre más sobre BrandOffice
BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente documentos, presentaciones de PowerPoint e informes de Excel con coherencia de marca. Así, garantiza que la marca siga siendo relevante a medida que evoluciona. Descubre más sobre BrandOffice
BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
El software de automatización de documentos Knackly cuenta con un potente conjunto de funciones y una interfaz intuitiva que te permite comenzar a ser productivo de inmediato. Descubre más sobre Knackly
Knackly es un software de automatización de documentos para grupos jurídicos de cualquier tamaño o estructura. Su plataforma cuenta con potentes funciones de automatización y una interfaz intuitiva que permite que los nuevos usuarios comiencen a ser productivos de inmediato. Los clientes de Knackly son antiguos usuarios de otras plataformas de automatización de documentos que acabaron frustrados con interfaces confusas, curvas de aprendizaje pronunciadas y falta de funciones necesarias, así como grupos jurídicos que eligen su primera solución de documentos. Compatible con PC y MAC. Descubre más sobre Knackly
Knackly es un software de automatización de documentos para grupos jurídicos de cualquier tamaño o estructura. Su plataforma cuenta con potentes funciones de automatización y una interfaz intuitiva...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Una solución de documentos para agilizar tus comunicaciones y generar, automatizar, administrar y entregar documentos impresionantes de forma fácil. Descubre más sobre Windward Hub
Windward Hub es una solución de documentos que te permite generar, crear, administrar y compartir documentos de forma fácil con otros departamentos, clientes potenciales y clientes. Windward Hub se integra con las herramientas que ya usas, como HubSpot, Microsoft Dynamics y otros CRM y ERP, para que puedas crear impresionantes propuestas, presupuestos, contratos y más. Incorpora múltiples fuentes de datos, cierra tratos más rápido gracias a la automatización, acaba con los errores con una vista centralizada y genera documentos. Descubre más sobre Windward Hub
Windward Hub es una solución de documentos que te permite generar, crear, administrar y compartir documentos de forma fácil con otros departamentos, clientes potenciales y clientes. Windward Hub se...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Seismic es la principal solución global de habilitación de ventas y marketing.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto de marketing en el resultado final. Las grandes empresas utilizan Seismic para aumentar la productividad de las ventas a través de la distribución automática de información relevante y contenido personalizado para los representantes de cualquier interacción del comprador.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Prueba gratis; precio desde 29 $ al mes. Crea fácilmente un documento inteligente (PDF, Word, etc.), combínalo con datos y obtén el resultado que desees.
Prueba gratis sin riesgo con evaluaciones ilimitadas. Los planes están disponibles a partir de 29 $ mensuales. Formstack Documents automatiza la creación de documentos para que nunca tengas que copiar y pegar de nuevo. Combina automáticamente los datos de la nube en un PDF, un documento de Word, una hoja de cálculo de Excel o una presentación de PowerPoint al instante, sin levantar un dedo. Es sencillo: simplemente configura un documento (o plantilla) en WebMerge e intégralo con los servicios populares para enviar tus datos a ese documento y recibirás una copia fusionada. Un proceso fluido. Automatizado. Fácil.
Prueba gratis sin riesgo con evaluaciones ilimitadas. Los planes están disponibles a partir de 29 $ mensuales. Formstack Documents automatiza la creación de documentos para que nunca tengas que...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
The fastest, no-code email & landing page design suite.
BEE Pro is the fastest, no-code email & landing page design suite. It's a cloud-based drag-and-drop editing solution that helps businesses build templates for newsletters, announcements, transactional emails, landing pages, one-page websites, and more.
BEE Pro is the fastest, no-code email & landing page design suite. It's a cloud-based drag-and-drop editing solution that helps businesses build templates for newsletters, announcements,...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
PolicyMaker ayuda a las empresas a crear documentos legales gratuitos con solo responder a unas sencillas preguntas.
PolicyMaker ayuda a las empresas a crear documentos legales gratuitos con solo responder a unas sencillas preguntas.
PolicyMaker ayuda a las empresas a crear documentos legales gratuitos con solo responder a unas sencillas preguntas.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Contractbook es una eficiente solución de gestión de contratos para empresas modernas que permite crear, firmar y almacenar todos tus contratos en una plataforma digital.
Contractbook es una eficiente solución de gestión de contratos para empresas modernas. Crea, firma y almacena todos tus documentos legales en una plataforma digital para aumentar la transparencia, garantizar el cumplimiento y ahorrar un valioso tiempo. También ofrece una plataforma orientada al cliente donde los profesionales legales pueden supervisar y administrar los contratos de sus clientes de forma digital, eficiente y segura durante todo su ciclo de vida. La plataforma permite una colaboración más estrecha, así como nuevas fuentes de ingresos y modelos de negocio.
Contractbook es una eficiente solución de gestión de contratos para empresas modernas. Crea, firma y almacena todos tus documentos legales en una plataforma digital para aumentar la transparencia,...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
HotDocs es un software líder del sector que automatiza la producción de documentos para miles de organizaciones en todo el mundo.
HotDocs Advance convierte los documentos y formularios usados con frecuencia en plantillas reutilizables para crear documentación personalizada y sin errores en mucho menos tiempo. Agiliza el flujo de trabajo de la organización con una plataforma de automatización de documentos potente y fiable.
HotDocs Advance convierte los documentos y formularios usados con frecuencia en plantillas reutilizables para crear documentación personalizada y sin errores en mucho menos tiempo. Agiliza el flujo...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce.
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce. Obtén información sobre clases de Apex, páginas, flujos de trabajo, activadores, objetos y mucho más en un solo lugar. También puedes descargarlo como archivo PDF/Word/Excel para consultarlo en el futuro.
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce. Obtén información sobre clases de Apex, páginas, flujos de trabajo, activadores, objetos y mucho más en un solo lugar....

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Tu correo y tus documentos, seguros en la nube y con capacidad de búsqueda completa e integrada con las herramientas que utilizas para impulsar tu back-office.
Earth Class Mail es un importante proveedor de buzones de correo virtual y direcciones virtuales en EE. UU. Esto permite a clientes tales como Zapier, Reddit y Lyft pasar del correo postal al correo virtual. Desde individuos hasta empresas grandes, los clientes pueden depositar cheques, pagar facturas y compartir documentos online, todo sin tocar un sobre.
Earth Class Mail es un importante proveedor de buzones de correo virtual y direcciones virtuales en EE. UU. Esto permite a clientes tales como Zapier, Reddit y Lyft pasar del correo postal al correo...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Convierte cualquier documento HTML a PDF de alta fidelidad en segundos.
Pdfshift.io es una potente API de conversión HTML a PDF que ofrece una alta calidad y fidelidad. Proporciona un terminal fácil de usar con un conjunto completo de funcionalidades y compatibilidad con muchos lenguajes (Node, Python y PHP) que simplifica el trabajo para facilitar todo el proceso.
Pdfshift.io es una potente API de conversión HTML a PDF que ofrece una alta calidad y fidelidad. Proporciona un terminal fácil de usar con un conjunto completo de funcionalidades y compatibilidad con...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Un complemento de Word que emplea texto plano para crear variables y bloques de texto opcionales con los que automatizar documentos.
Complemento de Word para la combinación/automatización de documentos. Usa texto plano para crear variables. Por ejemplo, "[nombre del cliente]" y "[dirección del cliente]". Redacta texto condicional y repetido fácilmente. Crea documentos complejos mediante bloques de construcción o plantillas. Incluye texto adicional (desde bloques de firmas y certificaciones hasta documentos completos) usando listas desplegables que contienen cientos de cláusulas organizadas. Fácil de aprender/enseñar. Prueba gratis de 90 días. Puede interactuar con formularios de Adobe Acrobat y Excel.
Complemento de Word para la combinación/automatización de documentos. Usa texto plano para crear variables. Por ejemplo, "[nombre del cliente]" y "[dirección del cliente]". Redacta texto condicional...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Document analysis software proposal & contract teams. Designed to help generate compliance matrices, manage bids, maintain doc versions
Increase Your Win Rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VT Docs. Our document analysis software for proposal and contract teams is used by 9 of the top 15 U.S. government contractors. Boeing, General Dynamics, Northrop Grumman and others use it to improve compliance and efficiency. Shred RFPs and create compliance matrices in minutes. Extract acronym definitions and compare docs, Make faster bid / no-bid decisions. Manage bids, ensure compliance, shred multiple documents and more.
Increase Your Win Rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VT Docs. Our document analysis software for proposal and contract teams is used by 9 of the top 15 U.S. government contractors....

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Stripo.email - all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide.Stripo allows marketers and designers to build email.
Stripo - all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide. Our compilation comprises 550+ free ready-to-use templates, ability to save and reuse email modules. Stripo is widely integrated with 60+ ESPs, email clients, including Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo enables embeddable solution aka plugin. We are opened for cooperation and partnerships!
Stripo - all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide. Our compilation comprises 550+ free ready-to-use templates, ability to save and reuse email modules. Stripo is widely...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters,...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Crea y publica fácilmente documentación dinámica de producto.
Crea, actualiza, traduce, publica y mantén fácilmente la documentación de tu producto en una sola página. Escribe tu documento en Docsie y crea nuevas versiones y traducciones en un único lugar. Intégralo en tu sitio web con una cadena de JavaScript y ¡listo! Es así de sencillo.
Crea, actualiza, traduce, publica y mantén fácilmente la documentación de tu producto en una sola página. Escribe tu documento en Docsie y crea nuevas versiones y traducciones en un único lugar....

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Gestión de documentos todo en uno para equipos en cualquier lugar. Que puedas administrar tu negocio, un documento a la vez, es el objetivo.
Gestión de documentos todo en uno para ayudar a personas y equipos a dirigir su negocio. RevvSales es una alternativa a documentos de Google o Microsoft Word con plantillas, aprobaciones y flujos de trabajo fáciles de usar. Más de 1000 empresas confían en esta solución para la gestión de documentos. Colabora eficientemente con cada documento creado, revisado y firmado en un lugar central. Integra datos con tus sistemas de registros: contabilidad, nómina y CRM. Que puedas administrar tu negocio, un documento a la vez, es el objetivo.
Gestión de documentos todo en uno para ayudar a personas y equipos a dirigir su negocio. RevvSales es una alternativa a documentos de Google o Microsoft Word con plantillas, aprobaciones y flujos de...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Plumsail Documents helps to automate document creation and PDF processing.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting documents to your systems. The tool has a bunch of direct integrations and can be integrated with thousands of web services in Zapier and Power Automate (Microsoft Flow). It makes it easy to merge data from your favorite apps such as CRM, Forms and Surveys, Online databases, and more to your documents.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
MarkMagic is the barcode labeling and printing software relied on by thousands of retailers and manufacturers worldwide.
Developed by CYBRA Corporation, MarkMagic solves your barcode labels and forms design and printing needs. CYBRA's MarkMagic is the print engine inside some of the most popular warehouse management software (WMS) and retail inventory management software in the industry such as Infor, Manhattan Associates' WMi, and WMOS systems, VAI S2k, Oracle, and many more.
Developed by CYBRA Corporation, MarkMagic solves your barcode labels and forms design and printing needs. CYBRA's MarkMagic is the print engine inside some of the most popular warehouse management...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
An All-in-One Digital Platform For Creating, Managing, and Sharing The Documents That Your Business Relies On Every Day!
DocsCloud helps you automate the various aspects of your routine documentation activities. The platform allows you to create & embed web forms, generate filled documents by mapping them with the forms or integrating them with the API/Plugins, perform end-to-end creation and management of digital signatures, perform the data extraction from documents and allow you to host your documents for easy access.
DocsCloud helps you automate the various aspects of your routine documentation activities. The platform allows you to create & embed web forms, generate filled documents by mapping them with the...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
AXDRAFT helps enterprises draft documents 85% faster and shorten approval time by 4-7 days. Implementation time: 1-3 weeks.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-3 weeks. (2) Flexibility: Get each feature of AXDRAFT as required to supplement your existing processes or roll-out AXDRAFT per department. We accommodate your needs. (3) AXDRAFT automates documents in any language, perfect for global use by multinational corporations.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Proven compliance, contract drafting and lifecycle management solutions uniquely designed for legal, compliance and procurement teams.
The only solution that delivers practical and intuitive drafting of core company contracts- however complex. Unique online interviews collect instructions and draft complete contracts. Compliance, business process, reporting and contract life cycle management is handled seamlessly in a single, efficient process. Tailored to each client's business needs by our in-house team of lawyers and system consultants, Origin delivers concrete benefits and proven efficiencies, not abstract promises.
The only solution that delivers practical and intuitive drafting of core company contracts- however complex. Unique online interviews collect instructions and draft complete contracts. Compliance,...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Bigle Legal, es una solución que está transformando la forma en que las empresas y profesionales gestionan sus flujos documentales.
Bigle Legal es un software que permite a las empresas automatizar el proceso de creación de sus documentos, eliminando los errores humanos y ahorrando tiempo y dinero. Con nuestra solución, el tiempo de completar un documento se reduce de 120 a solo 10 minutos y se mitiga el riesgo de error humano en un 95%. Nuestro software automatiza todo el proceso: desde la creación de documentos, la revisión, el envío, la firma digital y el almacenamiento en la nube.
Bigle Legal es un software que permite a las empresas automatizar el proceso de creación de sus documentos, eliminando los errores humanos y ahorrando tiempo y dinero. Con nuestra solución, el tiempo...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Knak es una de las plataformas de creación de correo electrónico más confiables del mundo, creada para equipos de marketing empresarial. Increíbles correos electrónicos de marca, sin codificación.
Si buscas una solución de plantillas de correo electrónico, tómate un momento para saber más sobre Knak. Es una plataforma de creación de correo electrónico para equipos de marketing empresarial. Permite que cualquiera pueda crear correos electrónicos llamativos y con personalización de marca que funcionen con las principales plataformas de envío y automatización de marketing de hoy en día: Marketo, Eloqua, Salesforce Marketing Cloud, Pardot, Adobe Campaign, Gmail e Intercom. La ventaja con Knak Launch es que puedes crear e implementar campañas sin entrar en Marketo.
Si buscas una solución de plantillas de correo electrónico, tómate un momento para saber más sobre Knak. Es una plataforma de creación de correo electrónico para equipos de marketing empresarial....

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Con la confianza del departamento legal y valorado por toda la empresa. Reduce el tiempo dedicado a contratos en hasta un 80 % y, al mismo tiempo, mantén el cumplimiento y el control.
La gestión de documentos o contratos en todos los departamentos solía ser un proceso complejo. Esta solución de generación de documentos resuelve algunos de los principales problemas relacionados con la elaboración tradicional de contratos. El departamento legal puede priorizar el control y el cumplimiento legal, mientras que el equipo de ventas puede crear, enviar y ejecutar los contratos más rápido. La solución de generación de documentos de Precisely satisface las necesidades de ambas partes. Permite crear contratos en muy poco tiempo con un mínimo de errores y ejecutarlos más rápido que nunca.
La gestión de documentos o contratos en todos los departamentos solía ser un proceso complejo. Esta solución de generación de documentos resuelve algunos de los principales problemas relacionados con...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Un nuevo estándar en la generación de documentos para servicios de TI. Genera dinámicamente declaraciones de trabajo, estructuras de desglose de trabajo y precios con solo un clic.
Un nuevo estándar en la generación de documentos para servicios de TI. Genera dinámicamente declaraciones de trabajo, estructuras de desglose de trabajo y precios con solo un clic. La plataforma de automatización de preventa de ScopeStack facilita la entrega de declaraciones de trabajo rápidas y precisas, reduciendo el riesgo y aumentando la rentabilidad.
Un nuevo estándar en la generación de documentos para servicios de TI. Genera dinámicamente declaraciones de trabajo, estructuras de desglose de trabajo y precios con solo un clic. La plataforma de...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Use drag-and-drop to generate styled and ready-to-go documents in minutes.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in minutes. Automate your document generation with conditional content, bulk processing, approvals, e-signature, a word add-in, and an audit trail. Join companies including Deloitte, Allianz, Coca-Cola Amatil, and Telstra to automate decision-making, workflows, and document generation.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for producing Proposals & Quotes, Contracts & Loan Applications, Negotiated Agreements, Statements of Advice (SOA), Insurance Policies, Customer Correspondence, Financial Reports and many more complex documents. Integrated with e-Signature platforms including DocuSign. Ask for a Demo Today!
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
PDF Edit is a speedy editor for your quality PDF documents. You can control security permissions, use attachments and annotations.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats. C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages are supported. Technical documents and support and provided.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats....

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Templafy mejora la uniformidad y la productividad de la marca de los documentos, presentaciones y correos electrónicos creados en grandes organizaciones empresariales.
Templafy es la forma inteligente de administrar, actualizar dinámicamente y compartir plantillas de documentos comerciales y activos de marca en toda tu organización. Es una solución que los equipos de comunicaciones y cumplimiento pueden controlar, en la que el personal de TI puede confiar y que a los empleados les encanta usar. Desde la creación de una carta de una página hasta un contrato de veinte páginas, la automatización inteligente detrás de Dynamics produce documentos de forma rápida y correcta, eliminando la necesidad de conservar un gran número de plantillas.
Templafy es la forma inteligente de administrar, actualizar dinámicamente y compartir plantillas de documentos comerciales y activos de marca en toda tu organización. Es una solución que los equipos...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
DealHub.io ofrece una solución innovadora de compromiso de ventas que te ayuda a involucrar al cliente durante todo el proceso de compra.
DealHub es una plataforma de captación de ventas que ofrece una experiencia de compra personalizada en cada paso de los embudos de ventas y gestión de clientes potenciales. DealHub permite a los representantes de ventas y compradores reunirse, participar y colaborar en línea sobre contenido relevante, personalizado y dinámico, mientras obtienen información en tiempo real sobre el compromiso y la disposición de los compradores. La solución incluye: Guía de estrategias de ventas predictivas, uso compartido de contenido interactivo, analíticas de participación en tiempo real y configuración de cotización de precios (CPQ), entre otros.
DealHub es una plataforma de captación de ventas que ofrece una experiencia de compra personalizada en cada paso de los embudos de ventas y gestión de clientes potenciales. DealHub permite a los...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Avokaado is an all-in-one digital workspace for contract lifecycle management.
Avokaado is an all-in-one contract lifecycle management platform that helps legal and business teams generate even the most complex documents up to 98% faster and execute them from one single platform: clause-based contract automation, drafting based on smart templates, workflow management with digital signing. Automated templates ensure compliance with legal requirements and limit the risks: fill in the questionnaire, choose between available options, use tooltips and helpful best practices.
Avokaado is an all-in-one contract lifecycle management platform that helps legal and business teams generate even the most complex documents up to 98% faster and execute them from one single...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Quickly automate and update even the most complex legal documents without programmers. That's the Contract Express difference.
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Express automates and simplifies the drafting process for complex legal documents without requiring IT programmers. Generate documents by filling out dynamic, web-based forms also called questionnaires created automatically from your templates. Everyone in your organization can use with ease!
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Automate the documents you create every day quickly and easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!
Automate the documents you create every day quickly & easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!
Automate the documents you create every day quickly & easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Email design platform for professionals and teams. Improves email production process throughout collaboration.
Email design platform for professionals and teams. Improves email production process throughout collaboration.
Email design platform for professionals and teams. Improves email production process throughout collaboration.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Provation procedure documentation software is used in 2,500 sites, including 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compliance and quality reporting and high physician adoption. On-premise Provation MD integrates with existing EHRs and has the medical content and technology for your complete documentation needs. Provation MD is trusted in 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology (GI) and GI surgery.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement,...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Better schedule your employees time and free up your own! Try Skello today! 6000+ businesses trust us with their scheduling needs.
Fed up with the long hours it takes to draw up employee schedules? Make the switch to Skello! Create schedules in a flash! Make the most of your time Drawing up schedules has never been simpler. Skello automatically takes into account your specific rules and restrictions (collective agreements, employee availabilities, contract types, etc.) and helps you create the best possible schedule for your business. Breathe new life into schedule creation!
Fed up with the long hours it takes to draw up employee schedules? Make the switch to Skello! Create schedules in a flash! Make the most of your time Drawing up schedules has never been simpler....

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Universal Document Viewer With Annotations & Web Scanning Integrates Seamlessly With Microsoft SharePoint And Office 365
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely added to files without altering or impacting on the primary document. This expands the scope of SharePoints already extensive functionality repertoire by radically improving the ability to collaborate with fellow users across the working environment.
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be...

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración
Drag & drop HTML email editor to automate email creation process through custom templates and streamline collaboration with the team.
Drag & drop HTML email editor to automate email creation process through custom templates and streamline collaboration with the team.
Drag & drop HTML email editor to automate email creation process through custom templates and streamline collaboration with the team.

Funcionalidades

  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Herramientas de colaboración