93 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
La forma asequible y sin esfuerzo de hacer que tu espacio de trabajo tenga hasta un 30 % más de eficiencia. Accordant no requiere conocimientos de CAD ni un título en arquitectura, gracias a su sencilla interfaz de arrastrar y soltar. Todas las personas que lo necesiten pueden acceder instantáneamente a información actualizada y precisa. Planifica mudanzas, realiza un seguimiento de la ocupación, mantén un seguimiento de los arrendamientos, la utilización de encuestas y mucho más; todo con una única herramienta basada en la web. Un recurso imprescindible para empresas con unos pocos cientos de escritorios hasta grandes corporaciones multinacionales. Descubre más sobre Accordant La forma asequible y sin esfuerzo de hacer que tu espacio de trabajo tenga hasta un 30 % más de eficiencia. No requiere conocimientos de CAD ni una licenciatura en arquitectura. Descubre más sobre Accordant
Concept3D es una plataforma empresarial de mapas interactivos y visitas virtuales con integración avanzada de datos, orientación, realidad virtual, personalización de accesibilidad, planificación de espacio y elementos de participación virtual. La plataforma de software integral de Concept3D es capaz de proporcionar representaciones en 3D tanto de mapas interactivos como de visitas virtuales compatibles con VR. Todas las funciones están disponibles a través del sistema de gestión de contenidos de mapas y tours de 360° de Concept3D. Descubre más sobre Concept3D Vídeo de 360°, representaciones en 3D, mapas y datos para la creación de entornos virtuales personalizados con la plataforma empresarial de mapas y visitas de Concept3D. Descubre más sobre Concept3D
Skedda tiene que ver con la programación de espacio y la gestión de reservas en línea de una manera visual. Skedda ofrece funciones de programación únicas para espacios tales como condiciones de reserva y precios por hora, día, usuario y espacio y reglas de uso compartido y dependencia. Al acceder con una URL personalizada, el inicio de sesión único está disponible en Google, Facebook, Twitter y Microsoft. ¡Diseñado para ayudar a los lugares y comunidades a administrar su espacio! Skedda es para la programación de estilo espacial y reservas en línea. ¡Un espacio puede ser un patio, estudio, sala, espacios de trabajo compartido y mucho más!
Fundada en 1971, MRI Software es un proveedor líder de aplicaciones innovadoras de software de bienes raíces y soluciones alojadas. La plataforma tecnológica integral y flexible de MRI junto con un ecosistema abierto y conectado satisface las necesidades únicas de los negocios de bienes raíces, desde la gestión y contabilidad a nivel de propiedad hasta las analíticas y modelado de inversiones para el mercado global comercial y residencial. MRI libera a las empresas de bienes raíces para elevar su negocio y obtener una ventaja competitiva.
Software de diagramación que brinda formateo automático, cientos de plantillas y uso compartido simple de diagramas. Crea planos de espacios residenciales y comerciales, planos de planta, planos de localización, diseños de oficinas, planos de construcción y mucho más. Dibuja e imprime a cualquier escala. SmartDraw se ejecuta en cualquier dispositivo conectado a Internet e incluye una descarga de Windows PC. Importa, modifica y exporta archivos de Visio. Integración completa con MS Office, Box y GSuite. Fácil intercambio de archivos y colaboración. Software de planificación de espacios residenciales y comerciales fácil de usar. Dibuja e imprime a cualquier escala. Incluye más de 70 tipos de diagramas.
Las organizaciones modernas están adoptando enfoques hacia la planificación del lugar de trabajo que han sido habilitados por las tecnologías móviles y una plantilla dinámica. La gestión del espacio de FM:Interact respalda las necesidades de las instalaciones al proporcionar herramientas para entornos laborales alternativos. Esto incluye la asignación de grupos de espacios definidos en una planta a una zona o vecindario y la utilización de vistas gráficas para identificar rápidamente las zonas y los vecindarios en sus plantas. Este módulo está diseñado para brindar a los profesionales de instalaciones y bienes raíces una visibilidad completa del espacio, la ocupación y la utilización.
Con el software de gestión de espacios iOFFICE puedes visualizar planos de planta en tiempo real para saber dónde se sienta cada empleado, planificar movimientos con la función de arrastrar y soltar y obtener información clave sobre tu espacio de trabajo. Descubre cómo utilizan realmente el espacio tus empleados y planifica el espacio de forma eficaz para satisfacer sus necesidades y maximizar el uso. Descubre cómo utilizan el espacio tus empleados y planifica el espacio de forma eficaz para satisfacer sus necesidades y maximizar el uso.
SpaceIQ lidera la transformación digital del entorno de trabajo con una plataforma basada en la nube que consigue que las instalaciones dejen de ser centros de coste para convertirse en activos comerciales estratégicos. SpaceIQ aporta herramientas e información de gestión para ayudar a las empresas a ejecutar decisiones inmobiliarias basadas en datos, aumentar la excelencia operativa y mejorar la experiencia de los empleados. Reimagine Your Workplace(TM) con SpaceIQ. SpaceIQ proporciona un potente software de gestión de instalaciones CAFM/IWMS inteligente y fácil de usar para empresas de todos los tamaños.
Space Designer 3D es una aplicación en línea que permite a los usuarios dibujar sus planos de planta en 2D y caminar a través de espacios interiores en 3D. Aplicación en línea para dibujar planos en 2D y visualizarlos en 3D.
Programación en tiempo real, paneles de estado y mapas para salas de reuniones, puestos de trabajo y personas en tu oficina. La plataforma de Robin se combina con tus calendarios existentes de Outlook o Google. Las actualizaciones de las salas de reuniones o puestos de trabajo enviadas mediante el panel web, la aplicación móvil o la pantalla de sala se sincronizan automáticamente con el calendario de la oficina. Robin programa reuniones, puestos de trabajo y personas en miles de oficinas en todo el mundo. Programación en tiempo real, paneles de estado y mapas para salas de reuniones, puestos de trabajo y personas en tu oficina. Usa cualquier dispositivo o calendario.
OfficeSpace helps real estate managers and workplace leaders execute moves and maximize space. See exactly how your workplace is being used and stay ahead of your space requirements. Combine real-estate costs with occupancy metrics to build benchmarks for your global portfolio. Easily execute small and large-scale moves. Make desk sharing work perfectly for your space and your people. Get more out of your space. Book a demo and see why companies are switching to OfficeSpace. OfficeSpace gives companies the tools and insights to easily manage moves, offer shared desks, and maximize space.
Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva. Todas las herramientas que necesitas para dirigir un lugar de trabajo moderno y conectado. Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva.
Entorno web fácil de usar para mantenimiento correctivo, preventivo y planificado. Gestiona solicitudes de servicio y órdenes de trabajo. Gestiona activos y mantenimiento preventivo. Recibe notificaciones y alertas sobre fechas clave e hitos. Gestiona técnicos de mantenimiento y sus tareas. Supervisa los presupuestos, facturación y órdenes de compra de actividades de mantenimiento. Gestiona el mantenimiento de las instalaciones a largo plazo. Gestiona proveedores y prestación de servicios. Gestiona el inventario de piezas y activos. Compatible con todos los dispositivos móviles modernos. Software basado en Internet para órdenes de trabajo y mantenimiento correctivo, preventivo, predictivo y planificado. Totalmente configurable.
Events2HVAC es una forma fácil de ahorrar energía, tiempo y dinero. Reduce el uso de energía entre un 20 % y un 40 % al configurar el modo de espera de la climatización entre eventos. Con el arranque previo al inicio, las salas están a una temperatura adecuada al inicio del siguiente evento. Los gerentes ahorran entre 2 y 20 horas semanales al no tener que introducir horarios excepcionales para eventos especiales. Los costes de energía se reducen en un promedio de 0.50 $ anuales por metro cuadrado. Events2HVAC es potente, flexible y compatible con muchos sistemas. Este software es el piloto automático de las instalaciones. Reduce el uso de energía entre un 20 % y un 40 % al configurar el modo de espera de la climatización entre eventos. Potente, flexible y compatible con muchos sistemas.
P.O.C. System es una plataforma SaaS con una interfaz gráfica única que te ayuda a maximizar los inmuebles comerciales y el espacio de trabajo de tu empresa. Ofrece dos soluciones principales. 1. Sistema de gestión de espacios, diseñado especialmente para empresas que poseen y administran edificios de oficinas o propiedades comerciales de explotación. 2. Sistema de asignación de asientos, diseñado para empresas medianas y grandes y espacios de trabajo compartidos. Ofrece una plataforma visual y fácil de usar para administrar el espacio de trabajo y la disposición de los asientos en la oficina. Software de gestión de instalaciones basado en SaaS que ayuda a las empresas a gestionar el espacio y la disposición de los asientos.
IWD software combines 2 powerful tools to execute and drive the performance of your merchandising strategy and improving sales. > IWD DISPLAY, IS A MERCHANDISING SOFTWARE that allows you to create visual merchandising guidelines online in 2D & 3D quickly and easily, and send these automatically throughout your distribution network. > IWD NETWORK, IS A CLOUD-BASED PLATFORM that allows you to seamlessly collaborate between your head office and the field. IWD DISPLAY is a merchandising software to help retailers create planograms, analyze sales and measure their merchandising strategy.
Solución de gestión de espacio corporativo y ocupación para la planificación y la evaluación del uso de los espacios. Se pueden crear múltiples escenarios de planificación. Solución de gestión de espacio corporativo y ocupación para la planificación y la evaluación del uso de los espacios. Se pueden crear múltiples escenarios de planificación.
Software de producción de planogramas y gestión de categorías para minoristas. Software de producción de planogramas y gestión de categorías para minoristas.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
The #1 Full-Service Space Management Solution, by Gensler--The Leader in Workplace. Easily Manage Moves-Adds-Changes, Square Footage, Space Allocations, Office Seating Plans, and Scenarios. Unlimited User Licenses, 60-90 Day Implementation, SaaS, Ongoing CAD Maintenance, and Dedicated Advisory Services. Data is Combined With Interactive Floor Plans For Real-Time Reporting. Wisp is The Solution of Choice For Real Estate and Facility Teams Who Prefer a Nimble Approach and Value Data Integrity. #1 Full Service Space Management Solution, by Gensler. Moves-Adds-Changes, Space Allocations, Seating Plans, Scenario Planning, + More.
Common Areas se compromete a ayudar a las empresas de bienes raíces comerciales y a los equipos de gestión de instalaciones a aumentar la productividad. El objetivo es acelerar y simplificar las operaciones en la intersección de tu gente, propiedades y procesos. Con la plataforma basada en la nube de Common Areas, las soluciones se adaptan para optimizar áreas operativas como órdenes de trabajo, mantenimiento preventivo, inspecciones de obras, gestión de planes interactivos, seguimiento de contratos, gestión de documentos y más. Productividad en todas partes: une a tu gente, propiedades y procesos con un software adaptado a tus operaciones únicas de múltiples ubicaciones.
En Quant, los clientes dibujan y administran los planos de miles de tiendas y publican cientos de miles de planogramas cada año. Gracias a la generación automática inteligente de planogramas optimizados, según las ventas, basados en plantillas definidas por el usuario, es posible mantener los planogramas en un estado actualizado también en grandes redes de ventas con diversas tiendas sin aumentar la exigencia a los recursos humanos. Solución en la nube para la planificación del espacio, gestión de categorías, planogramas, pedidos automáticos y etiquetas para estanterías.
RELEX Solutions brinda un sistema integrado de planificación de cadenas de suministro y venta minorista que entrega impresionantes resultados a clientes de todo el mundo. Mediante pronósticos precisos de la demanda, reabastecimiento automatizado, planificación del espacio revolucionaria y optimización del surtido, RELEX ayuda a las empresas a planificar mejor, vender más y desperdiciar menos sin importar lo rápido que cambie el mercado. Esta tecnología ágil se adapta a tus cambiantes operaciones y procesos, ya sea que tengas un negocio aspirante de rápido crecimiento o una multinacional. RELEX Solutions brinda un sistema integrado de planificación de cadenas de suministro y venta minorista que entrega impresionantes resultados a clientes en todo el mundo.
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
SpaceRunner supera los productos SaaS convencionales de administración de espacios al ofrecer a los usuarios integración de Excel en vivo, potentes cálculos aplicados y reglas de formato condicional. SpaceRunner permite sincronizar fácilmente los datos BIM creando iconos visuales dinámicos vinculados entre sí con relaciones jerárquicas ilimitadas. Al agregar fuentes de datos de sensores en tiempo real, puedes realizar una copia digital completa de tus instalaciones. No te quedes atrás y únete al futuro de la gestión de espacios con SpaceRunner. SpaceRunner es una solución de planificación y administración basada en la web que visualiza equipos, activos y otros datos en cualquier imagen virtual.
Solución de planificación de espacio basada en AutoCAD que ayuda a crear diseños de muebles precisos y planes de espacio de oficina. Solución de planificación de espacio basada en AutoCAD que ayuda a crear diseños de muebles precisos y planes de espacio de oficina.
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better. Employee engagement platform that helps measure workplace experiences and organizational cultures to enhance staff effectiveness.
ecobook es un sistema de reserva de salas, mesas y recursos con tecnología de punta que reúne varias herramientas en una sola interfaz. ecobook proporciona una interfaz simplificada para administrar tu espacio. Con control granular sobre el acceso, las salas, los escritorios y los recursos se pueden administrar mejor para que se eliminen problemas tales como el conflicto de reservas, la actualización de múltiples sistemas y la coordinación del correo electrónico. ecobook proporciona un sistema de reserva de salas, mesas y recursos para transformar tu espacio de trabajo en una oficina inteligente.
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious, multi-site operators, stakeholders can remove complexities, gain real-time insight, improve member experience, and facilitate booking, buying and billing of services. Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations.
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets. Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.
Software y servicios para gestionar y optimizar espacios de trabajo con hoteles, dirección libre medida, conmutación de teléfonos y reducción de costos de batido. Diseñado para empresas grandes y globales y agencias federales. Múltiples idiomas y muchas interfaces de usuario: Windows, navegadores web, smartphones, tabletas, quioscos, teléfonos VoIP, RoomWizard y señalización digital. Plataforma de creación de informes avanzada y API disponibles. Se integra con Microsoft Exchange y tus sistemas de control de acceso, red y recursos humanos. Plataforma de software utilizada por los gerentes corporativos de bienes raíces e instalaciones para medir la utilización real de espacios de trabajo.
eFACiLiTY® Space Management System es una de las principales soluciones de planificación del espacio que permite administrar de manera eficiente la asignación de espacio inteligente de proyectos/departamentos/centros de costos. Además ayuda a implementar la reserva de lugares de escritorios compartidos/bajo demanda de los espacios de trabajo compartidos. La integración con sensores de lugares de IoT para la obtención de datos de ocupación en tiempo real, los códigos QR para que los usuarios escaneen y reserva de lugares, la reserva de espacios basada en dispositivos móviles y quioscos, los paneles de análisis de tendencias de ocupación y la asignación del espacio visual hacen que esta solución sea muy fácil de implementar. Implementa eFACiLiTY® Space Management System para la reserva de espacios de trabajo bajo demanda/escritorios compartidos para optimizar la utilización del espacio y ahorrar costos.
Saas-based workplace optimization and workforce enablement solutions, enabling CRE professionals to manage and deliver todays modern workplace. Our solutions are designed to increase real estate portfolio utilization, streamline operations, and enable smarter, more productive work environments. Space planning software with portfolio modeling and workspace utilization tracking tools.
Trimble Manhattan provides a single system for managing the lifecycle & costs of real estate portfolios and facilities more efficiently and effectively. Its suite of modules cater to all aspects of real estate management - from financials, projects, lease administration and accounting; to maintenance, space planning, moves and energy management. Manhattan helps organisations make more informed business decisions, reduce costs, and increase operational, financial & environmental performance. Single system for the entire real estate lifecycle - from financials, lease and projects; to maintenance, space, asset & sustainability
Incluye todas las herramientas que necesitas para hacer crecer un espacio de trabajo inteligente y conectado con gestión de reservas, suscripciones e instalaciones. Incluye todas las herramientas que necesitas para hacer crecer un espacio de trabajo inteligente y conectado con gestión de reservas, suscripciones e instalaciones.
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics. Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Digitaliza la ejecución y la comercialización minorista para fabricantes y comercios minoristas. Digitaliza la ejecución y la comercialización minorista para fabricantes y comercios minoristas.
Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans. Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans.
(0 reseñas)
Ver perfil
Solución de programación para salas de conferencias, espacios de trabajo, escritorios, plazas de aparcamiento, equipos, hotelería y HotDesking para que los gerentes de oficinas puedan satisfacer las necesidades ocasionales de los trabajadores móviles al tiempo que reducen el alquiler. Desk/Flex permite a los empleados reservar espacio por adelantado o reclamar un escritorio en el momento. Ajusta el interruptor del teléfono (PBX) para que las llamadas suenen en el "escritorio del día". DeskFlex incluye registro de entrada, mapas de piso con sólo apuntar y hacer clic, navegador web, quiosco local, integración con Outlook, horario de la sala de conferencias. Hoteling y HotDesking para que los gerentes de oficinas puedan satisfacer las necesidades ocasionales de los trabajadores móviles al tiempo que reducen el alquiler.
(0 reseñas)
Ver perfil
ReserveIt! - real-time agenda displays directly from Outlook or other calendar systems. No change in existing room reservation methods is required. ReserveIt! runs in the background and updates all of the room displays every minute throughout the building! Full control of the format - background, title, sub-title, footer, text font, style and color. Displays are available with built-in media players at less than $500 per room and may be powered via P.O.E. for inexpensive installation. Room agendas directly from Outlook or other calendar systems. Displayed outside each conference room and updated continually.
(0 reseñas)
Ver perfil
The GoRPM Enterprise Software Solution empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their real property, personal property, and facilities investments. GoRPM enables data driven decision making in asset inventory, strategic positioning and movement of assets, space utilization, condition assessment, sustainability, cost analysis, and budget planning and forecasting. GoRPM empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their facilities investments.
(0 reseñas)
Ver perfil
The Spacewell Smart Building software leverages IoT to monitor space utilization, occupancy, comfort, and social distancing. Powerful dashboards capture trends to support workplace transformation. Spacewell is a recognized leader in Smart Building software, with a hardware-agnostic software aimed at meeting unique needs of our clients while maximizing the value of current systems. Ideal for companies with 1,000+ employees. Leading space management software that leverages IoT for monitoring and workplace transformation.
(0 reseñas)
Ver perfil
Space Manager provides operational and strategic tools that aid clients in managing both traditional and agile workplaces. As a web-based system requiring little to no integration with existing IT, Space Manager allows users to record and plan churn, track space availability, and manage and report on space usage If there is any other relevant information needed please let us know! Space Manager providing workplace occupation, utilisation and performance reporting in both the traditional and Flexible Workplace
Ver perfil
Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization. Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization.
(0 reseñas)
Ver perfil
Herramienta de planificación de espacio y mobiliario que te permite crear diseños de interiores en 3D y representaciones fotorrealistas utilizando el catálogo de modelos en 3D. Herramienta de planificación de espacio y mobiliario que te permite crear diseños de interiores en 3D y representaciones fotorrealistas utilizando el catálogo de modelos en 3D.
Ver perfil
Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category. Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category.
(0 reseñas)
Ver perfil
Creación de una experiencia de cliente inolvidable Creación de una experiencia de cliente inolvidable
Category management software that allows users to automate the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics. Category management software that automates the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics.
(0 reseñas)
Ver perfil
Automate your everyday tasks with Digicuro. Forget the spreadsheets, never lose a resource because of mis-management. We, at Digicuro have devised a solution so that you just focus on growth and expansion and our product will make it a cakewalk for other day to day management tasks. Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs. Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs.
(0 reseñas)
Ver perfil
Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces. Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces.
(0 reseñas)
Ver perfil
Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office. Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office.
(0 reseñas)
Ver perfil
Space Connect brings you a radical new approach to workspace management tech. Featuring integrated visitor, desk and meeting management with mobile app and analytics for 1 fixed low monthly price, there's no other solution like this on the market. With Space Connect you wont be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you). Space Connect brings you game-changing affordability, with 3 integrated workspace management modules for 1 fixed low monthly price.
(0 reseñas)
Ver perfil
Tango's Facilities Maintenance solutions quickly capture and categorize maintenance service requests to ensure remediation follows policy and utilizes the right vendor. Retaining the desired standard of quality for buildings, assets and equipment is critical to the ongoing functioning and minimal disruption of an organizations core business our software ensure business assets are maintained to prevent breakdowns, reduce long-term maintenance costs and extend asset lifecycles. Facilities organizations benefit from Tango's management of the location life cycle, which helps better inform maintenance strategy.
(0 reseñas)
Ver perfil
Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue. Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue.
(0 reseñas)
Ver perfil
Facility and space management software solution. Facility and space management software solution.
(0 reseñas)
Ver perfil
Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce. Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce.
(0 reseñas)
Ver perfil
Developed with a strong focus and a deep understanding of the corporate real estate challenges facing the modern world of work, Locatee workplace analytics helps you make fact-based decisions about your office buildings. With Locatee's space utilisation insights, you can easily identify optimisation potential, realise savings, and enhance your company's workplace experience portfolio-wide. Workplace analytics solution that transforms complex data into space utilisation insights.
(0 reseñas)
Ver perfil
Provides an open platform and advanced micro-localization technology to make more effective use of spaces. Provides an open platform and advanced micro-localization technology to make more effective use of spaces.
(0 reseñas)
Ver perfil
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers. Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
(0 reseñas)
Ver perfil
Workspace and Customer management system, a powerful solution to streamline the management of combined office spaces, laboratory units and workshop premises, automate operational processes and optimise communications with existing and potential customers. Workspace and Customer management system
(0 reseñas)
Ver perfil
PlanogramBuilder is designed for manufacturers, brands and retailers who want to create the best looking planograms quickly and efficiently. 3D planogramming provides many benefits such as interactive viewing and printing from any angle, automatic product duplication along shelf depth, simulation of complex fixtures and POS elements and many other features difficult to achieve in 2D. The software also comes with standard analysis tools to optimize shelf value and assortments. Planogramming software to help businesses optimize product placement. Create professional 2D and 3D planograms quickly and efficiently.
(0 reseñas)
Ver perfil
All-in-one solution to simplify the management of offices and modern workspaces. All-in-one solution to simplify the management of offices and modern workspaces.
(0 reseñas)
Ver perfil
Coworking management made easy. Coworking management made easy.
(0 reseñas)
Ver perfil
Modular global solution for management and the use of workspaces Modular global solution for management and the use of workspaces
(0 reseñas)
Ver perfil
Intelligence Retail is a solution that provides consumer goods manufacturers with control of their perfect store execution. Reduce manual auditing time and maximise your sales at every point of sale. We help CPG and Retailers all over the world to digitize merchandising process with our innovative Image Recognition solutions. Make life of your merchandisers easier with real-time actionable insights and drive sales and profits. AI powered cloud-based solution for retail execution and merchandising.
(0 reseñas)
Ver perfil
Shelf Pulse uses image recognition to help retail businesses and manufacturers optimize in-store product placement. Shelf Pulse uses image recognition to help retail businesses and manufacturers optimize in-store product placement.
(0 reseñas)
Ver perfil
Spatial AI and data analytics platform. Spatial AI and data analytics platform.
(0 reseñas)
Ver perfil
BeeSafe is a space management tool that responds to COVID-19 problematics. It creates workspaces that are respecting safe distances. BeeSafe is a space management tool that responds to COVID-19 problematics. It creates workspaces that are respecting safe distances.
(0 reseñas)
Ver perfil
Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks. Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks.
(0 reseñas)
Ver perfil
Workplace experience app that engages workplace communities. Workplace experience app that engages workplace communities.
MRI ProLease Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our space management software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. Our in-house support team is staffed with experienced facility experts who are prepared to assist with project implementation, training, and ongoing support. MRI ProLease Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace.
(0 reseñas)
Ver perfil
Map out your workplace. Map out your workplace.
(0 reseñas)
Ver perfil
Easy to use web app that allows you to share and reserve desks, add custom rules, and many more. Easy to use web app that allows you to share and reserve desks, add custom rules, and many more.

SAM

(0 reseñas)
Ver perfil
As a workspace management tool, it is mostly designed for larger offices with numerous employees present. It is an exceptionally useful tool for open office and agile working environments. There are various modules that corporations can implement to further utilize and optimize their offices. The user-friendly application is accessible to users via browser, but also available for mobile. SAM (Space and Asset Management) is a cloud-based workspace management software tool.
(0 reseñas)
Ver perfil
Helps retail store managers to manage and organize the activities in the stores Helps retail store managers to manage and organize the activities in the stores
MRI ProLease Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. MRI ProLease Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace.
MRI ProLease Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. MRI ProLease Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace.
(0 reseñas)
Ver perfil
Technology platform for safely navigating COVID-19 while maintaining a comfortable & healthy workspace. Technology platform for safely navigating COVID-19 while maintaining a comfortable & healthy workspace.
(0 reseñas)
Ver perfil
Low-cost planogram software. Low-cost planogram software.
Understand how employees use space. Observe and trend occupancy, utilization, dwell and churn of workspaces, ancillary spaces and meeting and collaboration spaces over time, to inform your real estate requirements. Enable business growth without real estate growth Understand how employees use space. Inform your real estate requirements to enable business growth without real estate growth.
(0 reseñas)
Ver perfil
It is an event booking application that helps businesses manage bookings across multiple venues and rooms. It is an event booking application that helps businesses manage bookings across multiple venues and rooms.
(0 reseñas)
Ver perfil
We help you to build your own space rental marketplace with our 100% customizable space rental script. It is built with React and GraphQL. Easy to maintain rental operations. This script is packed with ultimate features like stripe connect, seasonal pricing, and advanced search filters. Best Selling Space Rental Script
(0 reseñas)
Ver perfil
Manage your company workplaces. Your employees can reserve a workplace any time. Manage your company workplaces. Your employees can reserve a workplace any time.
(0 reseñas)
Ver perfil
OfficeMaps is a webapp that allows businesses to keep track of who and what are where in their organisation. OfficeMaps is a webapp that allows businesses to keep track of who and what are where in their organisation.
(0 reseñas)
Ver perfil
Event Seating Software , organise your event plans and guests. The fact is, there's a much better way to incredible event diagrams for your events while saving you time & increasing venue revenue.......... THE MUST HAVE, EASY TO USE SOFTWARE FOR VENUES & EVENT COORDINATORS. Build to-scale seating plans with easy-to-use event seating chart software. EventDraw seating planner tracks guest lists + simplifies table & seat attendees. There's a much better way to incredible event diagrams for your events while saving you time & increasing venue revenue.
(0 reseñas)
Ver perfil
Helps you design and iterate planograms quickly. Helps you design and iterate planograms quickly.
eFACiLiTY® Space Management System, a leading workplace space planning solution to efficiently track & manage department/cost centre/project wise space allocation, seat assignment & helps in implementing hot-desking/on-demand seat booking of the shared workspaces. Using visual floor plans for planning, assignment & booking, integration with IoT seat sensors for real-time occupancy data, QR codes for users to scan & book seats , kiosk & mobile based booking makes the solution very user friendly.. Web-based space management system for managing space assignment & allocation, seat allocations, analyze space utilization and occupancy
(0 reseñas)
Ver perfil
MRI Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. From viewing floor plans to managing moves, MRI Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace. From viewing floor plans to managing moves, MRI Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the market
(0 reseñas)
Ver perfil
Space management platform that helps businesses create visual storyboards and 3D mockup stores using rendering and planograms. Space management platform that helps businesses create visual storyboards and 3D mockup stores using rendering and planograms.
(0 reseñas)
Ver perfil
SaaS space management solution designed to help retail stores automate and streamline merchandising processes using planograms. SaaS space management solution designed to help retail stores automate and streamline merchandising processes using planograms.