59 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Freshservice es una solución online de gestión del cambio renovada y preparada para ITIL. Ofrece una experiencia agradable al usuario, además de potentes capacidades en la gestión de solicitudes y activos, y es la aplicación más fácil de usar de su categoría. Además de funcionalidades básicas como gestión de incidentes, problemas, emisión y gestión de activos, Freshservice también te permite guardar tu base de conocimiento en la nube. Descubre más sobre Freshservice Con Freshservice puedes planificar y deshacer cambios con unos pocos clics, y enviarlos a los miembros relevantes para que los evalúen y aprueben. Descubre más sobre Freshservice
En Issuetrak, el software de gestión del cambio se adapta a la perfección a los sectores de fabricación e ingeniería. ¿Necesitas documentar el proceso de fabricación, realizar un seguimiento del mantenimiento preventivo y gestionar las solicitudes de cambios de ingeniería? La empresa te brinda lo que necesitas. La solución de software ofrece una gestión sencilla desde cualquier lugar y potentes herramientas de automatización que te permiten, de manera automática, asignar o escalar solicitudes de cambios, alertas y notificaciones cuando se envían solicitudes, tareas y flujos de trabajo y mucho más. Empieza hoy. Issuetrak te ayuda a gestionar las solicitudes y aprobaciones de cambios, de principio a fin. Flexible, personalizable y fácil de usar. En la nube o in situ.
BOSS Solutions Suite es una solución de administración de activos de TI y centro de atención/centro de ayuda basada en ITIL, totalmente integrada y disponible para instalación local o en la nube. Incorpora una galardonada interfaz fácil de usar y un potente catálogo de servicios. BOSS cuenta con una muy buena valoración por parte de los clientes por proporcionar una solución de ITSM asequible, una muy buena experiencia del usuario, una amplia gama de características y un muy buen servicio de asistencia al cliente. Estas soluciones han ayudado a las organizaciones a mejorar la eficiencia general y la satisfacción del usuario. BOSS Solutions Suite es una galardonada solución de ITSM totalmente integrada y disponible para instalación tanto local como en la nube.
Whatfix suaviza la transición de los empleados a las nuevas plataformas web mediante su sistema de guía interactiva. Crea programas personalizados de incorporación y capacitación para garantizar el éxito de la gestión de cambios y la migración de software. Crea programas personalizados de incorporación y capacitación para garantizar el éxito de la gestión de cambios y la migración de software.
¡Lleva el proceso de gestión del cambio al siguiente nivel! Ofrece una gestión de cambios de nivel empresarial diseñada para la agilidad empresarial. El software ChangeGear de SunView utiliza automatización y controles avanzados para agilizar todo el proceso de gestión de cambios y lanzamientos. Establece un repositorio central para administrar, realizar un seguimiento y procesar fácilmente todos los cambios de TI con el software ChangeGear de SunView.
Rastrear y administrar todos tus activos de TI y no TI es ahora más fácil. El software Device42 permite a las empresas descubrir, visualizar y comprender su infraestructura y sus interdependencias, todo desde un único tablero. Haz un seguimiento del ciclo de vida completo del activo, además de licencias de software, contratos de servicio, certificados SSL, recordatorios de renovación y más. Genera códigos de barras y códigos QR compatibles para dispositivos móviles y no te olvides de una creación de informes sólida, un seguimiento de auditoría completo y una extensa API basada en REST. Software ITAM: Rastrea tu hardware completo y el ciclo de vida de los activos de software más licencias, contratos, certificados, recordatorios de renovación y más.
Los cambios en un entorno de TI pueden desbloquear nuevas capacidades y degradar los servicios. Debido a su naturaleza crítica, querrás asegurarte de crear conciencia, seguir procesos de protección y realizar un seguimiento de los cambios en el nivel de inventario para garantizar el éxito. Alloy Navigator proporciona aprobaciones multietapas con asistencia del portal de autoservicio, inteligencia de activos y la belleza flexible del flujo de trabajo inteligente para darte una solución completa de IT. Alloy Navigator es una solución del mundo real diseñada para clientes del mundo real, construida por personas de TI del mundo real como tú.
ESM+Strategy ayuda a las organizaciones a diseñar, hacer el seguimiento de su plan estratégico y adaptarlo. Con puntuaciones equilibradas automatizadas, mapas estratégicos, cuadros de mando e informes instantáneos, ESM da vida a la estrategia. En el comienzo, verás un tutorial para ingresar los principales objetivos, medidas e iniciativas de la estrategia. Una vez que la arquitectura estratégica está implementada, las organizaciones utilizan ESM para recopilar actualizaciones sobre el avance de forma centralizada, eliminando la necesidad de confeccionar agotadoras hojas de cálculo y diapositivas. Haz un seguimiento del avance de tu plan estratégico con puntuaciones equilibradas, mapas estratégicos, cuadros de mandos y exportaciones generadas al instante.
IdeaScale es la plataforma de software de innovación basada en la nube más grande del mundo con más de 25 000 clientes y 4.5 millones de usuarios. El software permite a las organizaciones involucrar al público y a los empleados en las decisiones al recopilar sus ideas y darles a los usuarios una plataforma para votar. Luego, las ideas se evalúan, enrutan e implementan, lo que convierte a IdeaScale en el motor de la innovación impulsada por la multitud. La lista de clientes de IdeaScale incluye líderes del sector, como la Casa Blanca, Cisco y muchos otros. IdeaScale es un software de gestión de la innovación que utiliza el crowdsourcing para recopilar ideas y desarrollarlas en un nuevo producto o proceso.
Los equipos de TI implementan Nlyte para automatizar y administrar la infraestructura crítica y eliminar sus riesgos. Desde el centro de datos, housing, la periferia y la nube, Nlyte descubre, administra e informa sobre los activos físicos y virtuales de cómputo, infraestructura, software e IoT. Nlyte incluye gestión y supervisión de activos, potencia y energía. Asset Lifecycle incluye gestión de la capacidad, planificación de situaciones hipotéticas, análisis predictivo, flujo de trabajo e integración inmediata con el área de TI, el BMS (sistema de gestión de edificios, por sus siglas en inglés) y sistemas de BI críticos. Uno de los líderes en el cuadrante mágico de Gartner en 2014, 2015 y 2016, Nlyte tiene implementaciones DCIM (gestión de infraestructura de centro de datos, por sus siglas en inglés) muy grandes y sofisticadas en todo el mundo.
Intelligent Service Management es una suite de administración de servicios robusta y completa que es simple, asequible y asistida por Luma, el Agente de Asistencia Virtual con Inteligencia Artificial. La solución reduce los esfuerzos de asistencia y mejora la experiencia del usuario final. Con la ayuda de la configuración sin código y la automatización del servicio de arrastrar y soltar, la personalización es fácil y la administración es mínima. La interfaz de conversación basada en IA de Lumas comprende la intención del usuario, asegurando que las solicitudes sean procesables. Intelligent Service Management es una suite de administración de servicios robusta y completa asistida por Luma, el Agente de Asistencia Virtual con IA.
¿Necesitas asegurarte de que los empleados sigan nuevos procesos y procedimientos? ¿Estás buscando transformar digitalmente tu organización? Integrify es un líder en software de gestión de procesos que se centra en la experiencia del usuario, la implementación rápida en una gran base de usuarios, la amplia escalabilidad y el cumplimiento de los cambios. Diseña formularios y procesos automatizados y fáciles de usar para garantizar el cumplimiento de los empleados. Proporciona a los ejecutivos informes completos de auditoría de actividad para mostrar el desempeño individual, de equipo y de organización. Diseña formularios y procesos automatizados y fáciles de usar para garantizar el cumplimiento del cambio de los empleados y respaldar los esfuerzos de transformación digital.
Cognician is a digital change management system that delivers impactful change activities consistently to global teams. Our bite-sized change and learning activities are customized, social, gamified, mobile, blended, insightful, data-rich, simple, and user-friendly. Accenture and other Fortune 500 clients use Cognician's capabilities to shift mindsets and behavior: digital coaching, multi-day quests, surveys, reminders, reflections, adaptive learning paths, gamification, assessments & more. Cognician is a digital change management platform that delivers impactful change activities consistently to global teams.
An innovation Management Software that will enable your organization's transformation through collaborative innovation. Boost your corporate innovation program with us, spark your team best ideas and make innovation happens! The companys Management can monitor the entire process in real time, take action directed at a specific part of the process, receive detailed information on its evolution, and ensure that the most powerful, innovative and disruptive ideas become concrete implementations. Achieve your corporate alignment around common goals with our software. Boost an innovation and collaboration corporate culture.
4me se desarrolló desde cero para admitir SIAM y la colaboración de un número ilimitado de proveedores de servicios. No solo al volver a crear registros en diferentes herramientas de gestión de servicios, sino también al permitir que los proveedores de servicios y las organizaciones trabajen juntos sin problemas (incluso cuando utilizan herramientas diferentes) en cualquier solicitud que un cliente pueda tener. Aplicación de gestión de servicios de TI de clase empresarial creada para organizaciones multinacionales enfocada en la integración y gestión de servicios.
BrainStorm QuickHelp is an unparalleled learning solution that combines content expertise with an intelligent platform, all designed to transform the way users work with their technology. Our highly personalized approach to change management gets users and their technology on the same team, preventing user frustration, alleviating IT workloads, and helping organizations reach their goals. A learning solution that combines content expertise with a platform all designed to transform the way users work with technology.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Strategic Assessment of Vital Elements - S.A.V.E. - assesses all change management areas in HR & Operations in minutes not months, which helps us to stand out from the competition. Powerful online feature automate business strategy: identifies areas needing: immediate,current and future changes. It names areas and describes in details change actions for stakeholders, while targeting: prioritization, status, task management and need for training in concise reports. S.A.V.E is web based strategic performance assessment, management 360, automated strategic/tactical growth plan for 90 D/10 M/ 2 Y.
La gestión de cambios certificada por ITIL 2011 del paquete Virima ITSM facilita la creación de flujos de trabajo sofisticados que permiten elegir cómo se automatizan, aplican y registran los procesos de cambio. Virima Discovery detecta e informa automáticamente sobre los cambios de configuración para su revisión a fin de garantizar que se ejecutaron según lo aprobado y se documentaron adecuadamente antes de pasar a la base de datos de gestión de configuración (CMDB). Virima proporciona todo lo que necesitas para gestionar cambios de TI aprobados y no aprobados de manera efectiva y coherente. La gestión del cambio en TI es un desafío. Las herramientas que ofrece Virima automatizan y refuerzan constantemente tus procesos de cambio para que la gestión sea fácil.
Key features include: Manage customer impacts, improve change governance, track strategy execution, manage business-as-usual capacity during change, and generate change heatmaps. Join a cohort of organizations focused on improving change maturity through data-based management. Project/Portfolio/Change managers can better plan change, operations managers can better plan for capacity, and senior managers can better visualize and plan for strategy execution. Organizational change portfolio and planning tool that helps organizations manage change impacts on people and customers.
letzNav es una plataforma de adopción de productos y participación de usuarios para aplicaciones basadas en web. Las herramientas de letzNav muestran a los usuarios cómo realizar una tarea, les piden que corrijan errores y optimizan la forma en que buscan el contenido de asistencia. letzNav es la solución ideal para la adopción más rápida de productos, la incorporación de usuarios simplificada y la gestión fluida de cambios. letzNav puede proporcionar: — Reducción del 60 % en costos de capacitación y habilitación. — Ahorro del 30 % en costos de asistencia continua. — Adopción de productos 3 veces más rápida. Solución de adopción de productos que ofrece orientación y asistencia en tiempo real dentro de las aplicaciones empresariales para tus clientes y empleados.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals. Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
Los cambios pueden ser incómodos y exigen una gran cantidad de esfuerzo en una empresa. Los cambios de software y los procesos se planifican a menudo por sus beneficios a largo plazo. Sin embargo, también implican planificar formación y recursos de asistencia adicionales para ayudar a los empleados a mantener el ritmo. Con Newired puedes ofrecer una excelente formación y asistencia en la propia aplicación y gestionar los cambios de manera fácil y efectiva. Con el método de guía en la propia aplicación de Newired, puedes garantizar que tus empleados siempre contarán con la orientación adecuada cuando necesiten aprender un nuevo software.
Aplicación de ITSM que maneja incidentes, problemas, cambios, activos de servicio y configuración y procesos de gestión de acceso e identidad. Aplicación de ITSM que maneja incidentes, problemas, cambios, activos de servicio y configuración y procesos de gestión de acceso e identidad.
ICEFLO is a cloud-based platform that helps teams meet operational resilience objectives across planned change, disaster and service recovery. Enabling effective planning, stress testing, orchestration, audits of business and technology events. Replace spreadsheet runbooks, emails, text messages, conference calls and management "war rooms" with an OpRes solution you can trust. ICEFLO is ISO27001 certified. Clients include IBM, Lloyds Banking Group, ABN Amro, NatWest and First Abu Dhabi Bank. The orchestration platform for Planned Change, Disaster Recovery and Service Recovery enabling you to meet your Operational Resilience.
SmartSolve solutions by Pilgrim, an IQVIA Company, automate and simplify the complex challenges of quality, supplier, regulatory, and risk management by incorporating best-practice workflows, document and process management, electronic signatures, audit trails, dashboards and analytics, and automated validation. With SmartSolve, you have solutions to efficiently handle audits, take control of quality and supplier management, and maintain compliance with regulatory requirements. Complete quality, supplier, compliance, and risk management solutions for life sciences.
Aplicación de cliente ligero, fácil de usar, que te proporciona control total sobre tu entorno de configuración de Genesys. Aplicación de cliente ligero, fácil de usar, que te proporciona control total sobre tu entorno de configuración de Genesys.
Is it time to implement new tools and business processes within your organization? Lemon Learning supports your teams towards better use of their everyday applications, thanks to interactive guides integrated into your software (Salesforce, Workday, Infor, SAP, Oracle, etc.). The benefit? Better tools, more engaged and productive users, and dramatically reduced support costs. Integrated into your SaaS applications, Lemon Learning personalized walkthroughs drive software adoption and users engagement.
Performax helps organizations enhance productivity and agility by ensuring stakeholder engagement and alignment on critical issues. It captures ongoing stakeholder feedback and 'ideas for action', validates strategic assumptions, performs stakeholder sentiment analysis (powered by IBM Watson), and facilitates collaborative action planning. LIVE multi-stakeholder engagement platform for agile strategy development and execution.
Software de clonación para capacitación basada en simulación, eliminación de entornos de capacitación, anonimización de fecha y traducción de idiomas. El conjunto de herramientas de desarrollador de software proporciona la automatización y el desarrollo de contenido para capacitación. Elimina los entornos de capacitación y los costos y las labores necesarios para configurar y mantener entornos de capacitación en vivo. Anonimiza datos y benefíciate de datos anonimizados y datos específicos de funciones para eliminar el acceso no autorizado. Reduce los costos de capacitación en un 50 %. Software de clonación para capacitación basada en simulación, eliminación de entornos de capacitación, anonimización de fecha y traducción de idiomas.
VisiumKMS Change Management solutions help you manage all changes including process, technology, organizational, equipment, software, etc. The automation solution turns complexity into simplicity. VisiumKMS is designed with powerful best practice workflows, content, communication and reporting functionality. VisiumKMS helps ensure that all the steps are addressed in the right order and your operational experience and learnings are embedded. This ensures that your lessons learned are lesson VisiumKMS, a Rolls-Royce solution, is a world-class comprehensive suite of EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.
TD/OMS supports IBM i (Power) Windows and Unix/Linux. It incorporates fundamental IT business process support to manage software changes, software development, deployment and modernization projects. TD/OMS enables development teams to work in a collaborative way and to share any information at various development stages in any environment. TD/OMS is a powerful software solution that incorporates all the functionalities to support modern software development requirements. Scalable ALM/SCM solution to control all software assets and changes within any organization.
User-friendly Management of Change (MOC) Software that helps you efficiently review workplace changes with streamlined review forms, automated notifications and comprehensive reporting. User-friendly Management of Change (MOC) Software that helps you efficiently review workplace changes.
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control, collaboration, contract management, and project change request solutions. Coreworx proven solutions are used around the globe by top EPC and owner organizations to automate best practices, mitigate business risk, and improve performance to budget throughout the entire project life cycle. Coreworx builds project information management solutions for complex engineering projects
R&M inteliPhy net is your easy-to-use DCIM solution for asset, capacity and change management. Reduce deployment time and ensure high data quality of your documentation with great IT infrastructure visualization. Explore your data center from a bird's eye view to the depths of your cabinets, and drill into interdependencies with pre-defined views without leaving your desk. Experience unexpected simplicity in buying, deploying, using and maintaining inteliPhy net. Your easy to use DCIM solution for asset, capacity, and change management.
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.
Plataforma de facilitación digital para consultorías de cambio, facilitadores, formadores y profesionales de OD. REAL está desarrollado por y para consultores, basado en 20 años de experiencia en facilitación digital. Obtén un mayor compromiso, un mejor impacto y pasa menos tiempo en tareas repetitivas: ¡abre una prueba gratis ahora y compruébalo por ti mismo! Plataforma de facilitación digital para consultorías de cambio, facilitadores, formadores y profesionales de OD.
Sphera's MOC Solution reduces change complexity with best practices for initiation, evaluation, approval and start-up of change management processes. We simplify the MOC process by clearly identifying all the required steps and approvals and prompting each user through his/her tasks in the project. This approach ensures that decisions are supported by real-time information and that information is easily accessible from the operator up to the CEO. Change management solution that helps businesses improve product quality and ensure regulatory compliance to reduce hazards.
Standalone ITIL Change Management that is cloud based. Get up-and-running fast with Giva's out-of-the-box defaults to meet your organizational, regulatory and HIPAA compliance requirements. Dashboards, notifications and alerts keep everyone informed, enabling peer reviews and collaboration on new releases. Easily define ITIL processes to speed up approvals and manage the documentation. Gain visibility into code and configuration changes with Giva's central system of record for all IT changes. The Apple MAC of change management software in the cloud.
Powerful monitoring tool for SAP systems with real time alerts. System Guard is a SaaS tool, works with "Monitoring as a service" and "pay as you go" concept includes a Free Trial. Features :SAP Downtime Monitoring, SAP Performance Monitoring, SAP Job Monitoring, SAP Security Monitoring, SAP Hardware Monitoring, SAP Transport Monitoring, SAP Lock Monitoring SAP Monitoring Software .. Real-time, Mobile, Easy to Install
Master change management with 3 simple steps. Master change management with 3 simple steps.
LaunchNotes delivers exceptional customer experiences by keeping your teams aligned with the product development and release pipelines and your users excited about and engaged with every product update. One place to communicate product change, keeping every internal team aligned at all times and every user excited about product updates.
SLAM's Change Management Control is a web-based change management software that enables users to track, manage, and control change from any browser. Change Management Control provides a solution designed to meet the following essential requirements: Flexible Workflow, Secure Data and Operations, Complete Audit Trail, Ease of Use and Implementation. Full Help Desk integration, Asset Management, Task Management and Advanced Permission Settings are default modules. Affordable web based solution for environments that need complete change auditing with flexible workflow.

SLM

(0 reseñas)
Ver perfil
Solución escalable de gestión de la seguridad de procesos basada en la nube con informes de indicadores de riesgo clave (KPI [key risk indicators]) en tiempo real y gestión de documentos incorporada. Solución escalable de gestión de la seguridad de procesos basada en la nube con informes de indicadores de riesgo clave (KPI [key risk indicators]) en tiempo real y gestión de documentos incorporada.
(0 reseñas)
Ver perfil
Streamline your compliance and risk management processes with easy to integrate Xybion's cloud-based Quality Management Software (eQCM-XD). Deploy what you need right now as per your business requirement in quality and process management. Customization is completed within days. The platform incorporates adaptable BPM capabilities to help you manage various data collection, issues, actions, audits, complaints and other activities. eQCM is an industry-leading, quality management software solution that can be deployed on premise or as a hosted service.
(0 reseñas)
Ver perfil
AppLearn is a pioneering digital adoption company that aligns technology and people to bring certainty to enterprise software investments. The AppLearn Adopt platform enhances any business application with frictionless communications, resources and guidance for users. Its intelligent data dashboards and integrated analytics not only optimize and evidence organization-wide adoption, but the cost savings and productivity gains that drive business forward. Helping businesses optimize the value of enterprise software with the Adopt platform, unrivalled analytics and people-first approach.
(0 reseñas)
Ver perfil
Allows users to track and document AWS changes to manage cost and compliance, and provides workflows for AWS service catalog. Allows users to track and document AWS changes to manage cost and compliance, and provides workflows for AWS service catalog.
Enviance is a leader in Cloud-based Environmental, Health, and Safety (EH&S) software. Our Management of Change (MOC) software is designed to ensure all changes to a process are properly reviewed and hazards introduced by the change are identified, analyzed, and controlled prior to resuming operation. Enviance Management of Change (MOC) software is designed to ensure all changes to a process are managed prior to resuming operations.
(0 reseñas)
Ver perfil
SpecBreak is an online tool for Asset Management and Management of Change (MOC) for complex industrial equipment. We capture all specifications for all equipment and associated documents. Then we schedule and track all events relating to that equipment and all documents associated to those events. This is made available according to a strict permissions protocol to all required stakeholders within or external to your organization. SpecBreak is an online tool for Asset Management and Management of Change (MOC) for complex industrial equipment.
(0 reseñas)
Ver perfil
IT Change Management is an office 365 add-in where IT engineers can track everyday deployments, server maintenance & outages. IT Change Management is an office 365 add-in where IT engineers can track everyday deployments, server maintenance & outages.
(0 reseñas)
Ver perfil
VirtualMetric is a realtime monitoring, change tracking and inventory reporting software that is flexible and easy to use. You can configure and start monitoring in minutes. You don't need to install any agent on monitored hosts. VirtualMetric provides complete visibility with its pre-configured more than 650 performance counters and detailed inventory scannings. You can set alarms, analyze performance, track changes, correlate different counters, generate reports and forecast usage trends. Easy, secure & smart. Real time monitoring, change tracking and inventory reporting solution for Hyper-V, VMware, IIS and MSSQL
(0 reseñas)
Ver perfil
The Change Shop(TM) platform offers team leaders and a suite of 6 tools to make organizational change a competitive advantage. Using surveys, intuitive analytics, benchmarking tools, and proven change models, the platform provides unprecedented insight into your organizational culture--plus guidance on where to focus to drive meaningful change. The Change Shop's tools allow you to collect and pinpoint opportunities across employee groups and align your people to your business strategy. The Change Shop(TM) provides easy-to-use tools to collect feedback and ensure business transformation goals are successful.
(0 reseñas)
Ver perfil
Qvest is an online knowledge exchange tool that enables change agents to unlock critical knowledge and empower employees to build sustainable organisations. Qvest works like a survey, but is flipped because instead of responding to a predefined questionnaire, partipants exchange question and answers 1:1. After Qvest closes all participants gets an infographic overview of the conversational data. Qvest - Discover what matters Qvest is an online knowledge exchange tool that enables change agents to unlock critical knowledge and empower employees.
(0 reseñas)
Ver perfil
jTask Pulse (Software as a Service) lets users engage, communicate, train and map to prepare their project stakeholders, manage change risk, improve future state adoption, and support benefit realization. jTask Pulse helping organizations do Change Management work faster and better.
(0 reseñas)
Ver perfil
Product update announcement software that helps you communicate to your users about your product updates. Product update announcement software that helps you communicate to your users about your product updates.
(0 reseñas)
Ver perfil
The Priocta is a solution to make organizational change really happen. The Priocta solution uses weekly question cycles to deliver insight to executors about organizational change. Questions and change metrics can be freely defined to refer to your change project. With the collected data you can perceive the intensity and integrity of the change, react faster to the current situation, engage employees, and base decisions on facts instead of gut-feeling. Simple solution to make organizational change happen. The solution is a perfect for executives and managers.
(0 reseñas)
Ver perfil
Simplifies regulatory change management and compliance processes, effectively eliminating risks and lowering costs. Simplifies regulatory change management and compliance processes, effectively eliminating risks and lowering costs.
(0 reseñas)
Ver perfil
Simply create beautiful and informative release-notes and change-logs. Simply create beautiful and informative release-notes and change-logs.
AssurX Change Management is designed to enable cross-functional engagement and provides visibility of tasks, assessments, and timelines. A streamlined workflow to manage and facilitate tasks and deliverables towards achieving the desired outcomes for product or process improvement. An automated change control solution that provides a compliant method that will help your organization facilitate and control any type of change. With AssurX change control management software, your business can effectively control the change process.